Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Ååå det meste kan ordnes i/med en bimer. :D:D:D

Hilsen en som vurderer E30 som D.R.T racer (Dedicated Ring Toy)...

Era

joda.. alt kan fixes med nok penger.. :) e30 m3 er vel den eneste bmw'n som kunne fått lovt til å snike seg inn i mitt eie.. den er gammel å god og ikke alt for mye hokus pokus.. :)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hm... nå her jeg vel fått nesa ned i det der BMW greiene dupere enn de fleste....

Er vel ikke at det er så f....nna mye bedre, men konstruktørene tenker kanskje litt morsommere enn Mazda:puke: konstruktørene f.eks...

Viste dere at ALLE mazta 6 kommer til å skifte dører, panser, baklyke/lokk og fått nye bakskjermer innen de er 5 år gamle.....?

Å hvor er de produsert??

JO... på FORD FABRIKKEN!:puke: :puke: :puke: :puke: :puke:

jobber du ikke med mazda? :)

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå det meste kan ordnes i/med en bimer. :D:D:D

Hilsen en som vurderer E30 som D.R.T racer (Dedicated Ring Toy)...

Era

gled deg :D e30 er en morsom og leken bil som går rimelig bra med rette delene :smilbmw:

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... nå her jeg vel fått nesa ned i det der BMW greiene dupere enn de fleste....

Er vel ikke at det er så f....nna mye bedre, men konstruktørene tenker kanskje litt morsommere enn Mazda:puke: konstruktørene f.eks...

Viste dere at ALLE mazta 6 kommer til å skifte dører, panser, baklyke/lokk og fått nye bakskjermer innen de er 5 år gamle.....?

Å hvor er de produsert??

JO... på FORD FABRIKKEN!:puke: :puke: :puke: :puke: :puke:

jo.. men da kommer mange andre også til å gjøre det siden Ford eier maaaange firma som er underlevrandører til andre merker.. :P

ford er ikke verdens beste bil.. har jeg aaaldri påstått heller.. men ford er en av få biler som har tålt å bli misshandlet godt av meg.. ;)

men synd dem plages med rust.. er gode biler ellers.. den jeg har nå er en genialt bruksbil.. er bare rust 1 plass på den og det er bakluken.. så må vel gå over den en dag vis jeg gidder, men satser på å få kjøpt stor 4x4 heller om ikke så lenge.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo....?

Hvem er det som får jobbe med skiten??

Jo jeg...:puke:

Vil BYGGE BILER, ikke slipe rust på galva "FORD" biler....:puke:

Å importøren er så fornøyd med at dette ikke har kommet i AVisene eller i motorbladene i Norge....

hehe! må ikke røpe for mange "yrkeshemmeligheter" her du nåda? hehhee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gled deg :D e30 er en morsom og leken bil som går rimelig bra med rette delene :smilbmw:

Joa, bare synd vi er raskere rundt Ringen i en Alfa 75 TS ;D

Men de begynner å bli vanskelig og få deler til E30 får man alt til kasta etter seg.

Å siden vi skal bygge bil som skal stå der er avgifter ikke noe isue.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å....

Skal ikke verden få vite hva som skjer rundt forbi?

Jeg SKITER i det, er lei 1/2 år gamle biler med rust i hjulbuene"

Har kommet en faislift, men får se om det hjelper noe!:shake

forståelig som F***!! så dårlig hadde jeg ingen ANELSE om at de var.. tenk deg om 30 år når disse er veteranbiler.. tror du det ennå eksisterer noen eksemplarer? det tror ikke jeg etter å ha hørt slike historier iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider