Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Min første skikelige Amcar opplevelse var med en nevø til onkelen min, han hadde 65 Chevell, Blå met, med 454, og mauell,4:10, 295/50....

Skrek og hylte... kapsler og skit... å slura dagen lang....

Ble ikke meg selv på flere dager etter turen med 3 for meg STORE gutter til værmønstringen på Bjerke travbane, 1989

Fra da var vel jeg LITT Chevy frelst!

:thumb

Kjøpte den sorte 68 Impalan som bror, BB454 har nå....når jeg akkurat hadde passert 17 år....

Eide den i 10 år å 6 dager....

min første egene EKTE amcar kjøpte jeg på min 19års dag... 79mod Pontiac Trans am.. heeeelt strøken sak og orginal.. faaan for en nydelig bil.. pen blå farge på den og nydelig ørn dekor.. ;) gikk litt dekk da ja.. :)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D1000055.jpg

Bil sex?

:D

Litt liten garasje det der du.....

Ey, det er slitsomt å følge med når det blir postet så mye... Vært borte noen timer og det er over 50 nye inlegg..... Blir til at jeg ikke leser noen av dem, bare ser på bildene.....

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min første egene EKTE amcar kjøpte jeg på min 19års dag... 79mod Pontiac Trans am.. heeeelt strøken sak og orginal.. faaan for en nydelig bil.. pen blå farge på den og nydelig ørn dekor.. ;) gikk litt dekk da ja.. :)

Kjøpte denna da jeg var 15 :)

Air78.JPG

Rekke 6`er dah..... kiddie kiddie kiddie kiddie kiddie kiddie

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja bedre enn volvo skal nå ikke så mye til .. :D

totalt anti volvo jeg egentli.. :) hehe neida.. amazon, og 242 grpA kunne jeg tenkt meg.. ;)

Hehe har da iallefall puttet i et par chevy motorer i et par av volvoene mine ;) Men den ene skal bort etterhvert men likbilen kvitter jeg meg faen ikke med uansett. Men drømmer om en amcar hearse og ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider