Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ja da var det lest fra side 1 og frem hitt damndamn

Sitter igjen med ett stort smil og såre øyne. Bra jobba folkens. Men hvor i landet er det dere holder til? Midt mellom Oslo og Kr.sand kan jo være så mangt. Mener jeg leste noe om Telemark? Sinsykt lyst på Am car (bortset fra Tahoe'n)men tiden vil vise og da får du helt sikkert en tlf. Stå på videre gutta detta var morro lesning. Når kommer dere på tv alla OCC a :lol

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Å da var jeg endelig hjemme etter en liten tur til Evje.

 

Takk for hyggelig kveld/natt da gutter hyggelig slike gutte skravle kvelder.

 

 

Så nå sitter jeg og kjeler med en skikkelig syk rullekam spesial slipa av Thunder Racing med åpne og lukketider som ikke er ni te fire for og si det sån.

 

Titan retainers, dobble ventilfjærer og herda støtstenger så kom det vist rullevipper og div til kompissen i Texas i dag så da er vel de delene her plutselig også. Venter fortsatt i spennig på om Stempela er riktig dim han sa de skulle være men det har vært mye tull før det ordna seg...

 

Bilder ja tja nå må jeg sove og Lørdag bærer det av sted til Marokko på ferie så bli ikke no tid te det...

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ERA du får ha god tur til Afrika....

 

Ja misunner deg ikke den turen......

 

Alt på nedsiden av Middelhavet kan de lage parkeringsplass av for min del....

 

For de som ikke har fått det med seg så var jeg og fruen i Egypt for noen måneder siden..... å sånt kommer man på tvet av.... :deng

 

http://webtv.tv2.no/webtv/main.do?returnToLastProgram=true

 

 

Å man kommer på nettet....

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/reiseliv/article491526.ece

 

 

For de som kunne tenke seg en tur til Kairo og se Pyramider og annet, bør kontakte meg før de bestiller tur, så skal dere få den usminkede sannheten...

 

Devil

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo Luzi og jeg fikk laget mange rør og fikk laget til de krokete rørene fremover, bakover og på tvers inne i coupeen, + at vi nå har en skikkelig plan for ALLE rørene som skal innn, masse bilder er tatt...

 

Kommer i morgen for da skal Luzi hjem.....

 

Fikk også lappet nei, LAGET NY bærevange på nykjøpte Calibran til Slegga-Racing....

Skal også skifte hjulbue p den bilen....bilder kommer.... :deng

 

zzzzzzzzzzzzzz nå...... :crazysant

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som kunne tenke seg en tur til Kairo og se Pyramider og annet, bør kontakte meg før de bestiller tur, så skal dere få den usminkede sannheten...

 

 

Ser ut til at dere har hatt samme sjåfør som jeg hadde der nede i vår, evt. en av racingkompisene hans.

 

Fyren skal ha for at han var flink til å kjøre buss, men det gikk i prinsipp 'flat out' i seks-sju timer natta igjennom. Det var bare fire busser som kjørte sammen denne natta; kjørte forbi alt og alle gjorde de dog... Det var faktisk ikke verre enn at jeg klarte å sove på vei til Kairo, som forøvrig er en psyk, psyk by, men på vei tilbake, etter at 'alle andre klagde' fikk jeg med meg litt mer av kjøringa ...

 

Pyramidene var jo noe å se, men det rundt kunne jeg nok vært foruten.

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv gjerne inn her hva dere synes ikke var bra....

 

For jeg ligger litt i krig med Saga som prøver å påstå at de ALDRI hadde fått noen klager.... fucku

 

Så vi har sendt skriftelig klage og hat mail.......

 

for de skal få sannheten...

 

Trenger da endel som kan si de har opplevd det samme...... kiddie

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Det var noe skikkelige bummiklumper dere hadde satt på der da... :thumb Kan jeg spørre hva dimmen er? Jeg går ut fra at Luzi kun skal bruke denne til rett-frem, siden Firebirden kan kjøre rundt-rundt? :wonder Og, som vanlig: Blir det skilt på denne, eller henger? :D

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår