Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

IMG_0238.jpg

Hm... lekesaken for oss i 2000....

:D

Dette var da min første offroadbil Meg og en "kamerat" + Hjelp av Bead-lock.

Så fiksa vi en subaru 2dr dilivery, med 31*10.5*15 dekk. Sveisa sperre. funka faktisk utrolig bra i skogen... gode minner :m'm:

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da min første offroadbil Meg og en "kamerat" + Hjelp av Bead-lock.

Så fiksa vi en subaru 2dr dilivery, med 31*10.5*15 dekk. Sveisa sperre. funka faktisk utrolig bra i skogen... gode minner :m'm:

viser bare at man kan ha det MYE cool med en gammel bil, litt verktøy og fantasi! TUUUUUFFT :D

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SirKim: Synes det ser bra ut med de mercelyktene jeg... synes du burde slutte å spørre andre om hva de ville gjort og hva folk mener. Finn ut hva du synes er fint sjøl. Da blir du mest fornøyd! Å det er jo tross alt du som skal bruke bilen... Gleder meg til å se resultatet :happyhappy:

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kveldens gjette konkuranse!

D1000060.jpg

Hva er dette?

hmm.. er ikke en 40-50 talls buick? :P *har ikke snøøring på akurat den der nei..*

eller kan det være noe de soto greier? farn til en kompis av meg holder på og bygge rod av en 37 de soto pickup.. ;) blir en godt skremt 350cid i den...

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SirKim: Synes det ser bra ut med de mercelyktene jeg... synes du burde slutte å spørre andre om hva de ville gjort og hva folk mener. Finn ut hva du synes er fint sjøl. Da blir du mest fornøyd! Å det er jo tross alt du som skal bruke bilen... Gleder meg til å se resultatet :happyhappy:

Joda, jeg bestemmer selv! Men vil lixom høre litt fra andre hva de syntes oxo!

Er tross alt ganske så fersk i forhold til mange andre når det gjelder bilbygging, custom osv! Men jeg syntes iallefall det blei kjempestilig med de baklyktene=)

Er noe jeg har bestemt til bilen som det blir noe av 110% sikkert, noen opel fans kommer sikkert t å denge meg, men det driter jeg i. Men spør om ting jeg ikke helt har bestemt meg for! Som f.eks de bakløktene :)

Var oxo en grønn manta b til salgs for en stund sia med ascona b front på! Skulle ringe å si at jeg tok den, men så hadde en eller annen luring kommet noen timer føre meg å tatt den! :boxers Manta B med Ascona B front var jo kjempetøft :)

men men, blir vel en liten stund til jeg kan tenke på det, for nå 20:55 hadde jeg et uhell med volvoen! Så blir nok en del jobbing der :(

Blir ikke noe bilkjøring på meg i kveld iallefall!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg bestemmer selv! Men vil lixom høre litt fra andre hva de syntes oxo!

Er tross alt ganske så fersk i forhold til mange andre når det gjelder bilbygging, custom osv! Men jeg syntes iallefall det blei kjempestilig med de baklyktene=)

Er noe jeg har bestemt til bilen som det blir noe av 110% sikkert, noen opel fans kommer sikkert t å denge meg, men det driter jeg i. Men spør om ting jeg ikke helt har bestemt meg for! Som f.eks de bakløktene :)

Var oxo en grønn manta b til salgs for en stund sia med ascona b front på! Skulle ringe å si at jeg tok den, men så hadde en eller annen luring kommet noen timer føre meg å tatt den! :boxers Manta B med Ascona B front var jo kjempetøft :)

men men, blir vel en liten stund til jeg kan tenke på det, for nå 20:55 hadde jeg et uhell med volvoen! Så blir nok en del jobbing der :(

Blir ikke noe bilkjøring på meg i kveld iallefall!:(

Hadde du ikke kjørt sånn DIGER semitrailer av en volvo, så hadde det gått bra....:D

eller skal vi si.....kjørt så kontrolert som du peier på verkstedet, så hadde det gått bra vel?

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider