Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Calibra Turbo 4X4 understell og 330hk chip i en Calibra Turbo motor, hadde vel vert sånn passe for den der, har vert inne på tanken å gjøre det med en Mini Morris ;-)

Hadde nok kjørt fra en masse rart med den lille bilen da tenker jeg ;-)

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calibra Turbo 4X4 understell og 330hk chip i en Calibra Turbo motor, hadde vel vert sånn passe for den der, har vert inne på tanken å gjøre det med en Mini Morris ;-)

Hadde nok kjørt fra en masse rart med den lille bilen da tenker jeg ;-)

calibra 4x4 understell på en mini? :) det tror jeg faktisk ikke hadde blitt noe særlig.. :D er jo elendig nok når det står på en opel.. :P

men uansett hadde blitt møøye ombygging for å få det like smalt og like kort som en mini.. ;)

tøffeste måten å hore en mini opp er det et firma i england som gjør.. :P

2x hayabusa motorer og en snurre på vær motor.. :) ergo 2x250-300hk.. :)

watch the mini fly!! ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å hive seg på, Camarocabben skal jo samme veien en bit....

Aeomholt, skal kanskje?? er jo arendal??

Her finnes det sikkert løsninger!

:hello:

Er det ikke en No Fear fra Kristiansand, hvor har han blitt av:wonder: i så fall da har du følge halve veien.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider