Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

de har drept 8stk, 24 har amputert armer og bein, 124 har havna på sykhus mer enn 3mnd (dette er statistikk fra 1 lite lokalt sykhus i iquitos i peru) så hvor mange det er totalt med andre sykhus vet jeg ikke

i bestefall hvis jeg blir stikki så hovner armen opp og blir helt svart og ubrukelig i ett halvt år

KØDDER du eller!??!? herregud! er dette i det heletatt lovlig? :D

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

kødder ikke... staten vet heldigvis ikke hvor giftige disse er så det har ikke kommet noe forbud mot disse :D ennå

er like giftige som klapperslanger... skal finne en FAQ om gifta demmes nå, har en artikkel på noen ark jeg har gitt til sykhuset i porsgrunn og skien sånn atte de vet hva de må gjøre hvis jeg eller noen av de andre rokkeeierne i nærheten blir stikki

EDIT: artikkelen er fjerna fra den siden nå :/

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en ferskvanns fisk..

de er MEGET sjeldene og dyre i butikker.. og er absolutt IKKE en nybegynner fisk da de er de vannskligste fiskene og holde.. vet om 3stk som har mista rokker pga: en liten ph svingning i vannet.. dette er en meget krevende og stor fisk som trenger STOOR plass, de blir ca 90cm med halen

hvis du vil vite mer om rokker og evt skal kjøpe (vet om flere til salgs) så send meg en PM sånn atte dette ikke blir en fisketråd.. (hvis ikke folka her inne vil ha ett stort innlegg med hold av rokker da)

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har komplett 5trinns M47 aka Jernkassa fra Volvo 240 liggende og slenge?

Gjerne med komplett mellomaksel.

Trenger også komplett håndbrekk til 240 dvs alt inni bilen (har nye wire).

Svoger (Guttungen) bygger 69`142 med 240 Bakaksel med brems og store 240 Bremsene modifiserte for og passe på 142.

Så da tenkte vi at en 5 trinns fra 240 hadde vært fint spes i utgave sint da den skal 2.2L med sinte deler oppi.

Bygget har stått stille en stund men etter et lite kraft tak i helga håper vi på at bilen er på veien til is sessongen er i gang.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøfft! ;) All respekt for å ha det morro... Rallypigg på bilen og litt isbane kjøring til vinteren sammen med oss.... Skal selv kjøre en 83 camaro z-28, med rallypigg bare for morro...

Jo, det hadde vært moro å pröve på snö med orntli' pigg. Problemet er vel saltlakan på vei opp. Brukte den på vinterföre i USA men den er platerein under og helt rustfri og det har jeg håp om at den skal fortsette å være.

Ellers kan man jo kjöre mandige biler på is her:

http://www.anttila.se/iceracing.htm

Var en reportasje i Bilsport for ett par år siden å det så bare rått ut.

mvh

Per

'96 Chevy Impala SS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen her som aner sånn ca hva man må gi for en 96 impala SS på norske skilt? :)

I Norge blir det vel ganske dyrt? Tung bil med med motorvolum over 1600 og effekt over 50hk så gnir jo tollvesenet seg i henda. Mulig avgiftsberegningen har endra seg siden sist jeg sjekka (men neppe til det bedre for folk med amcar interesse?)

I Sverige kan du få '94 - '95 til rundt SEK 100.000 +/- men da har de gjerne gått laaaangt. '96 ligger en del höyere, kanskje fra 150' og oppover. Du kan sjekke på http://www.blocket.se, der finns det alltid noen.

Ellers så finns det vel ett par Impala SS i Norge, men jeg har ikke sett noen på noe treff.

* * * *

Jasså, flytte til Hurdal?

Jeg vokste opp ca. 1,5-2 mil lenger sör men var en del i Hurdal og sto på ski...for ca. 20-25 år sida:)

mvh

Per

'96 Chevy Impala SS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har komplett 5trinns M47 aka Jernkassa fra Volvo 240 liggende og slenge?

Svoger (Guttungen) bygger 69`142 med 240 Bakaksel med brems og store 240 Bremsene modifiserte for og passe på 142.

Så da tenkte vi at en 5 trinns fra 240 hadde vært fint spes i utgave sint da den skal 2.2L med sinte deler oppi.

Bygget har stått stille en stund men etter et lite kraft tak i helga håper vi på at bilen er på veien til is sessongen er i gang.

Era

http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/4/bcb/subdet52.htm

(Fra bcb.no)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en ferskvanns fisk..

de er MEGET sjeldene og dyre i butikker.. og er absolutt IKKE en nybegynner fisk da de er de vannskligste fiskene og holde.. vet om 3stk som har mista rokker pga: en liten ph svingning i vannet.. dette er en meget krevende og stor fisk som trenger STOOR plass, de blir ca 90cm med halen

hvis du vil vite mer om rokker og evt skal kjøpe (vet om flere til salgs) så send meg en PM sånn atte dette ikke blir en fisketråd.. (hvis ikke folka her inne vil ha ett stort innlegg med hold av rokker da)

Vi prater om så mye annet her enn bil så litt fisk gjør vel ikke noe hehe.

Leter etter akvarium på over 1000 liter så vet du om noe så si ifra. Venter på svar på et som er på 1500 liter og skal ha slike du har oppi og. Og masse annet stygt og farlig hehe

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era

Hei du...

Sir-Hastverk og jeg henta en 245 med gass anlegg som skal hugges!

Kom å hent!

:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja HALLO!!!

Du glemte en til her bead!

Når er det forresten? :)

Har alle hatt en bra helg eller? Har vært litt opptatt med diverse i hele helga, så jeg har ikke fått oppdatert meg på tråden ennå!

Keløna.....:D

Se på Happenings, der finner du all innfo...!

Men ja, skal føre deg opp!

:thumb

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket litt med mannen, så jeg vet at alle deler følger med, (Bortsett fra taktrekk) det er en 350 motor og 350 kasse. Jeg er heller ikke så fan av targa, men det gjør ikke såå mye. Prisen var vel ikke så ille heller?

Jeg håpet på å finne en billig camaro 1 gen. eller 2'dre som var ok, men som trengte kosmetisk arbeid. Jobber som skadeoppretter, og lakkerer en del. Men til nå er den det beste jeg har funnet

Det er ikke no problem å få skiftet ut det taket på den Camaron...

Tak passer fra 70 1/2 til nesten 81, fra både camaro og Pontiac...

Bare passe på å få den nye taket kappet helt i bunn av stolpene!

:thumb

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider