Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hey bead. Mulig jeg må ta bilen min ned til deg så dere får sveise gulvet mitt og bur. For sliter med å få det til her oppe i år og da kan heller noen knall karer ta begge deler så d blir skikkelig gjort ;)

he-he...

Fikser vel det, bare vi får kjempa sammen den Porsca til SSPerf og litt annet...

Fikk rydda endel i Verkstedet i helgen, så nå finner jeg Porscen igjen etter at vi reiv veggen og tok inn Camaron til Luzifer....

Trenger sårt ett DIGERT verksted snart! :D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

he-he...

Fikser vel det, bare vi får kjempa sammen den Porsca til SSPerf og litt annet...

Fikk rydda endel i Verkstedet i helgen, så nå finner jeg Porscen igjen etter at vi reiv veggen og tok inn Camaron til Luzifer....

Trenger sårt ett DIGERT verksted snart! :D

Hehe bare å si ifra da dere vil kose dere med den. Men er det noen bil elektro hoder hos dere? Trenger hjelp til stolene mine som kommer fra en Volvo S60

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe bare å si ifra da dere vil kose dere med den. Men er det noen bil elektro hoder hos dere? Trenger hjelp til stolene mine som kommer fra en Volvo S60

Da tror jeg vi må sette Era eller noe slikt i sving, mere enn 2 ledninger blir jeg svimmel!:puke:

:D

Derfor kommer jeg ALDRI til å ha noe annet enn forgasserbiler!

:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som det kommer en go gjeng på julebordet :D blir morro

var akuratt en kødd som knuste undervannshuset til båtmotoren nå men nekter og erstatte det "det var jo ett uhell så jeg nekter og betale", kan jeg regne med og få noe tilbake hvis jeg anmelder det? "jeg kan bare sveise det på nytt" kødden kan faen ikke sveise engang for det er jo jeg som må sveise hvergang han skal ha noe sveisa

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"selger motvillig min 69 volvo amazon 2 dørs i bra stand med 2 skinn stoler foran fra bmw tror jeg , og et greit stereo anlegg med 12" vega , 6x9 , frontsett med en eldre cd spiller ... er brei felger med 205 og 225 14 dekk , tøff bil ... kom med bud eller byttes i bruks bil nyere modell .... "

aut2006pf3.jpg

aut2005dt9.jpg

Ja slik lyder salgsannonsen til slegga! Bare å trå til for dem som er intereserte! Bare å ra kontakt med Slegga-Racing! :)

Kan oxo ta kontakt med Slegga på TLF: 99564433

Lenke til kommentar
Del på andre sider