Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

"selger motvillig min 69 volvo amazon 2 dørs i bra stand med 2 skinn stoler foran fra bmw tror jeg , og et greit stereo anlegg med 12" vega , 6x9 , frontsett med en eldre cd spiller ... er brei felger med 205 og 225 14 dekk , tøff bil ... kom med bud eller byttes i bruks bil nyere modell .... "

aut2006pf3.jpg

aut2005dt9.jpg

Ja slik lyder salgsannonsen til slegga! Bare å trå til for dem som er intereserte! Bare å ra kontakt med Slegga-Racing! :)

Noen som vet ca pris...? Orginal motor?

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

er det noe mer problem og sveise støpejern enn svartstål ? pappa knakk en finne på undervannshuset til båten som må sveises igjen

har sertvikater til mig, mag, elektrode og tig i G6 men aldri prøvd meg på støpejern, burde det by på noen problemer og sveise dette ?

DSC01193.jpg

DSC01196.jpg

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ALDRI sveist støpejern, men det der er vel støpt aluminiun?????

Er det en del som får MYE belastning? (noe jeg regner med at det er)

Og viss det er aluminium og har høyt magnesiums innhold som gjerne støpt alu har, er det ikke akuratt godt å veise i.

Tror du må lete opp et firma som er spesialiserte på slike støpe alu sveising.

Antar jo nå at detter er støpt alu, beklager hvis jeg tar feil.........

Uansett, lykke til.

Regner med at faren din får ei regning i julegave ;-)

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke no problem å få skiftet ut det taket på den Camaron...

Tak passer fra 70 1/2 til nesten 81, fra både camaro og Pontiac...

Bare passe på å få den nye taket kappet helt i bunn av stolpene!

:thumb

Stemmer, jeg har Camaro tak på min Firebird -73 og det passer som P i G det.

Camaro har større T-taks luker en Firebirdene og ser mye bedre ut.

JADA, vet at T-tak ikke er bra for chassi stivhet, men ikke noe et sett mes subframe conectors og et skikkelig bur kan fikse ;-)

Og MASSE glassfiberdeler å alu motor så den blir lettere. (og nesten 75kg lettere ramme, selv om den er sterkere skal kjøpes, men er dyrt)

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok for tungt til og være alu men kan være atte jeg tar feil (innmaten som er tung)

er nok MYE belastning der da det er kavitasjons? plata

har får en fin regning i julepresang :D bead skriver du regninger med gaffel ?

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hvaskjera

ser ut som det kommer en go gjeng på julebordet :D blir morro

var akuratt en kødd som knuste undervannshuset til båtmotoren nå men nekter og erstatte det "det var jo ett uhell så jeg nekter og betale", kan jeg regne med og få noe tilbake hvis jeg anmelder det? "jeg kan bare sveise det på nytt" kødden kan faen ikke sveise engang for det er jo jeg som må sveise hvergang han skal ha noe sveisa

Hehe, skal du politi anmelde pappa`n din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perss....

Åssen gikk det der med Bostic og America turen??

Kom bilen fram?

Ble det noe kjøring?

Fikk de kjørt fra noen america impalas?

Bead,

Joa, Bostic's USA reise skjedde i fjor höst men pga. av orkanen Wilma kom bilen fram 1 måned for seint eller noe sånt, hadde vært en tur via Panama fordi containerbåten til Maersk ikke hadde mulighet å gå til Flordia som planlagt pga. av været. Så Bostic var på racet i Atlanta men ikke bilen. Den delvis overvintret på Autoshop i Orlando hos motorbygger Lennart "Bagar'n" Bergqvist hvor de gjorde litt mer tuning på den i februar (Til info: Bagar'n döde i forrige uke av kreft som han fikk brått og uventet i sommer).

Derimot har Bostic sammen med tidligere Mustang twinturbo dragracer Jonas Alholt gjort underverker med bilen i sommer. De reiste til Santa Pod i September hvor Bostic knekte gamle Whiplash rekorden og kjörte 9,84/220kmt med Impala'n. Les alt om Impala'n, racene og alt annet på hans webside:

http://www.blackout.nu/

* * * *

Derimot var SycloneRobban i USA i September for å vise at det går å bygge raske biler på denne sida også. Han var den förste til å knekke 8 sekunder med en Syclone hvilket han fikk en del kritiske kommentarer til fra andre sida ("er du sikker på at banen var 402mtr, at den var rett, at du ikke hadde sola i ryggen osv.) Han kom, kjörte 9.06 og reiste til Florida på ferie.:)

mvh

Per

'96 Chevy Impala SS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg vi må sette Era eller noe slikt i sving, mere enn 2 ledninger blir jeg svimmel!:puke:

:D

Derfor kommer jeg ALDRI til å ha noe annet enn forgasserbiler!

:D

Hehe skal vistnok ikke være så vanskelig. Har koblings skjemaet til dem og men jeg skjønner ingenting av det hehe

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva trenger du hjelp til da?

Hvor mye justeringer er det på setene?

Opp og ned , eller fram og tilbake?

Er det nye systemet til Volvo så er vel d. Er med memory greier der og men det driter jeg i. Lurer på om det går å tilte setet og. Usikker men dette kan jeg sjekke ut i morgen :)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider