Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

He He!

Ta en gråpapir pose å tre over hue'pån og skriv pen i panna...

Hehe.. nei fan heller.. :) kansje jeg hopper på deg om jeg kommer på julebordet.. ;) må jo få egla meg innpå så jeg får sitti på med Ram'en. ;) tenkte jeg skulle spørre deg på siste sommertreffet.. men kom aldri så langt.. ;)

du har tydeligvis ikke vært i thailand... hvis man tar med seg en thaihore hjem i thailand så er det 50% sjangs for atte det er en opperert gutt (en kamerat dreit seg ut, men han så ikke forskjell mellom beina på "hu" engang føre han våkna av atte dama hadde mannestemme)

de på bilde blei født med baller

Bilde203.jpg

at dem er født med baller kan nå fanmeg en halvt blind mann se.. fy fan så stygge!! :)

DU kan jo prøve å IKKE KOMME :D

Vi venter DEG ja!

:thumb

i helvette? :) langt å kjøre jo!!! :(

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal bestille meg en bursdagpresang til nå, 330mm skiver og 4pot brembo kalippere eller 270mm skiver og 4pot willwood kalippere? (330'ne koster nesten 20000 levert på døra og 270'ne får jeg for 5000kr 100m borti her)

Kan jeg komme med et forslag..? 380 X 34 mm skiver og 12 pot kalippere fra Endles Brakes... Rund 70 laken + mva for et kit..

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest"

http://www.HPComposites.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg komme med et forslag..? 380 X 34 mm skiver og 12 pot kalippere fra Endles Brakes... Rund 70 laken + mva for et kit..

du kan gjerne gi meg det i bursdagspresang :D men lommeboka mi så bare oppgitt ut pga: den prisen der

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... blir vel fort elging etter turen kanskje... sånn ut av munnen greier....

Kan bare si at med de Sparco setene og 6- punkt seler så sitter du rimelig fastspent. Ikke'no slingring der... I det hele tatt. Og da: Ikke noe roping på elgen!

hpc_004.jpg

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest"

http://www.HPComposites.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare si at med de Sparco setene og 6- punkt seler så sitter du rimelig fastspent. Ikke'no slingring der... I det hele tatt. Og da: Ikke noe roping på elgen!

hpc_004.jpg

du skal få jobbe hardt med å få meg til å elge i den bilen der du.. ;)

fikk sitti på en runde i monster evo'n da.. sparka ok den på langstrekka.. ;)

men ingen slo meg med min opel combo med ufattelige 65hk.. :P sugediesel.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider