Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Haha! Når du ser tilstanden på huset, og får høre hva husleia er, så hadde du ikke giddi å støvsuge engang ;) (Litt mer seriøst, vi prøver å holde det levelig her, men legger ikke for mye arbeid eller penger i det)

hehe.. :) tja.. tror nå jeg ville ha kostet på gulvet noen 100lapper i maling da.. :)løfter jo mye på det meste.. :)

hehe.. bor dere langt inn i skogen da i en hytte for 1000kr månden? :)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. :) tja.. tror nå jeg ville ha kostet på gulvet noen 100lapper i maling da.. :)løfter jo mye på det meste.. :)

hehe.. bor dere langt inn i skogen da i en hytte for 1000kr månden? :)

Haha, nei, vi bor i pent strøk i Bærum øst ;)

Leier ei gammal rønne med 4 andre, husleie på 2000kr...

(Tror du naboene hater huset og de amerikanske bilene? :))

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... flott da... en potensiell "lærer" på hvordan koble til slike motorer....

Det trenger vi i gjengen!

:thumb

Har skjønt det som at Era ikke er helt vekk han heller ;)

Men skulle det være noe problem under kobling eller hint & tips, kan jeg sikkert prøve å hjelpe. Må jo ha lært noe etter 4år med elektro og bilelektro på skolen, samt stor interesse for GM innsprutsystemer.

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skulle det være noe problem under kobling eller hint & tips, kan jeg sikkert prøve å hjelpe. Må jo ha lært noe etter 4år med elektro og bilelektro på skolen, samt stor interesse for GM innsprutsystemer.

etter 4 år så får vi jo håpe noe godt har kommet ut av det!:D

Era er en reser med el ja....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk men jeg er da bare glad amatør med bil elektro ;D

LS1 er grei den må bare ha fult koplingsjema også sette seg ned og kose seg.

Ja enig el er i grunn kos, men feilsøke gammle biler det kan jeg styre meg for selv om det skjer stadig vekk.

Mest morro er det når gutta som skrur GM daglig ringer og vil ha hjelp ;D

Men Ratata er ræser i el han også er jo ikke Lusifer helt borte da roter med mye rart han au.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig el er i grunn kos, men feilsøke gammle biler det kan jeg styre meg for selv om det skjer stadig vekk.

Men Ratata er ræser i el han også er jo ikke Lusifer helt borte da roter med mye rart han au.

Era

hehe.. elektro kan jeg også forsåvidt.. men får jeg en dunge kabler framfor meg.. som dette LS1 greia da tror jeg at jeg må røyke 40 sigg og kansje ta 12 øl før jeg "skjønner" noe.. :) hehe

hadde egentli vært morro å prøvd en gang med kobling skjema å sett om elektro lærdommen enda satt fast i teflonet..

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era

Komplett skjema samt boka som forklarer funksjonene er god å ha når man skal tilpasse det til eldre biler, men jeg har klart meg greit med det som ligger på http://www.ls1tech.com under converions&hybrids, etter litt søking. Bare bruke hodet og ta det rolig går det og. Morro å se/høre HerskerHans pusle litt med sine greier og, motoren jeg gjør klar kom jo sammen med GTO motorn til Hans fra statene for litt siden.

Feilsøking av periodiske feil er til å spy av, men belønningen når man finner feilen er desto større. Jeg har selv skrudd GM daglig noen år på Bergheim, men vi lasta ned el.skjemaene forholdsvis enkelt over nettet. Morro med nye modeller når farger på ledninger og nummerering i plugger ikke stemmer! :puke:

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider