Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Nei, tror denne står litt lenger nord gitt ;) Hvis du ser på et gammelt bilde av Blazern din i linken i signaturen min, så kjenner du kanskje igjen garasjen i bakgrunnen... (Hint; Jeg har deler av oppveksten i huset bak til høyre)

 

Ser det nå ja, men jeg så en rød chevrolet cab for bare noen dager siden litt sør for Bead, trodde det var den jeg da :-). Skal du kjøpe tilbake Blazeren foresten, står i Drammen og den er billig.:chevy Den burde være fin for noen i Telemarksområde å kjøpe da den er veldig vant til å bli kjørt uten lappen.:)

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ser det nå ja, men jeg så en rød chevrolet cab for bare noen dager siden litt sør for Bead, trodde det var den jeg da :-). Skal du kjøpe tilbake Blazeren foresten, står i Drammen og den er billig.:chevy Den burde være fin for noen i Telemarksområde å kjøpe da den er veldig vant til å bli kjørt uten lappen.:)

 

Hmm, ellers takk - er noe ved 2.8L i Blazer jeg ikke savner, og jeg har prøvd to... Et V8-bytte i den derimot hadde løftet den veldig!

 

Uten lappen? Døtrene dine er da litt unge til å herje rundt i skogen eller på jordet vel? :) En skal tidlig krøkes, den som... Men ellers tror jeg enkelte i råsa-ligan m/omgangskrets kunne trengt fartssperrer i bilene sine, hehe!

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ellers takk - er noe ved 2.8L i Blazer jeg ikke savner, og jeg har prøvd to... Et V8-bytte i den derimot hadde løftet den veldig!

 

Uten lappen? Døtrene dine er da litt unge til å herje rundt i skogen eller på jordet vel? :) En skal tidlig krøkes, den som... Men ellers tror jeg enkelte i råsa-ligan m/omgangskrets kunne trengt fartssperrer i bilene sine, hehe!

Mine døtre leker i skog og på jorder, ikke med biler men

DSC00236.jpg[/img]

 

DSC00005.jpg[/img]

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne tenkt meg en sprek 250 helcross 4 hjuling sak jeg. :) uten ski(l)t :)

Denne henter jeg imorgen, og skal testes i helgen, 250cc med 25hk. Dette er samme ramma som jeg har hatt før, bare at nå er det større motor.:pray

429101-765586.jpg

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Cabben, er det en lille Poletta vogn som står i bagrunnen på det ene bildet?

 

Skilter, modell, tilstand, selges??????

 

How much??????

Desverre den er bare så "kjekk å ha" at den kan jeg ikke selge.:fingers: :pray :roll: :roll: Hadde jeg solgt den hadde jeg fått hele fammen på nakken. Jeg og min kjære pluss 2 unger pluss to bikjer, har hvert på 14 dager ferie med denne og hvilken bil brukte vi JODA, Cabben. Men pris, for disse gamle må du regne med å betale fra 10 til 20 tusen for, og jeg har på førelsen at de bare stiger i verdi.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre den er bare så "kjekk å ha" at den kan jeg ikke selge.:fingers: :pray :roll: :roll: Hadde jeg solgt den hadde jeg fått hele fammen på nakken. Jeg og min kjære pluss 2 unger pluss to bikjer, har hvert på 14 dager ferie med denne og hvilken bil brukte vi JODA, Cabben. Men pris, for disse gamle må du regne med å betale fra 10 til 20 tusen for, og jeg har på førelsen at de bare stiger i verdi.

 

dem stiger faktisk i pris ja.. spes siden dem er fritatt for avgifter og piss.. :) geniale vogner.. og ja.. må fort ut med 20.000 for ei som er i grei stand.. 10.000 kan du finne en sliten for.. vurdert flere ganger å spore opp en sånn.. er jo bare å rive ut alt å lage en stor dobbelseng i vognen.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår