Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

skal jeg må jeg også opp samme kvelden igjen.. hvor er det du holder til da?

kan godt fise i men "gjærrige" escrot SI SPORT(ja den går noe helt for jævlig)

beadlock.. kan du gi meg litt mere info om pris og sånt på julebordet på pm eller sende meg en liten sæs m æs? :)

Holder til i kongsvinger. Hedmark :)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder til i kongsvinger. Hedmark :)

hehe.. det sa meg egentli ganske så lite.. :) holder til i hurdal jeg da.. fra i morgen av.. ;)

så da passer det seg vel sånn at jeg bare må takke for meg i denne omgang.. blir nok en stund før jeg viser det stygge tryne mitt på både msn og bilforumet.. :) men men.. kansje godt med litt internett fri! :)

for dem som vil ha tak i meg så har Beadlock mobil nr mitt.. bare og spørre han så deler han det sikkert med dere.. ;) it's plenty for all! ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. det sa meg egentli ganske så lite.. :) holder til i hurdal jeg da.. fra i morgen av.. ;)

så da passer det seg vel sånn at jeg bare må takke for meg i denne omgang.. blir nok en stund før jeg viser det stygge tryne mitt på både msn og bilforumet.. :) men men.. kansje godt med litt internett fri! :)

for dem som vil ha tak i meg så har Beadlock mobil nr mitt.. bare og spørre han så deler han det sikkert med dere.. ;) it's plenty for all! ;)

Hurdalen er vel i akershus. Hadde evnt vært lettest å møttes hos faren min på Stovner og tatt en bil nedover. Men må få avklart litt her hjemme evnt :)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken kompresjon er fin for en 350 chevy viss en skal gi den pustehjelp??

hva er kompen på en dønn original 350 motor?

kanon bra tråd er inne her å titter hver eneste gang eg har tilgang til internett:D

mvh chevy8

Takker!

En orginal motor har som regel stempler med negativ Dome...Dvs at det er grop i stemplet, å digert forbrenningskammer, som da vil si 8,5 eller noe slikt i komp, å da er det bare å henge på eksosbremser å prøve å sprenge "startmotoren"

:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_0097.jpg

Her er bilde på mine stempler som er i min 615 cid, som du kan se, så er det utover kul på disse, altså positiv dome!

:D

skrytepave! :D kan du venligst sende meg en SMS med litt info om hjulebordet?

nå pakker jeg ned pc'n om 45min og kutter min internett for godt... på en stund! :)

så til alle kjente og kjære.. for å si det på Onkel_T vis.. "me love u long time" :D hehehe tai hora vårres, må si det frister litt extra med hjulebordet da.. :)

og HPfreak.. bare du å få kjærringa i godhumør så kan vi altids avtale å treffes.. selv om jeg ikke er kjent der nede for 5øre.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken kompresjon er fin for en 350 chevy viss en skal gi den pustehjelp??

hva er kompen på en dønn original 350 motor?

kanon bra tråd er inne her å titter hver eneste gang eg har tilgang til internett:D

mvh chevy8

Kan tenke meg rundt 7-8 er greit... hva slags puste hjelp skal du ha? Turbo eller presse?

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider