Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

skrytepave! :D kan du venligst sende meg en SMS med litt info om hjulebordet?

 

nå pakker jeg ned pc'n om 45min og kutter min internett for godt... på en stund! :)

 

 

så til alle kjente og kjære.. for å si det på Onkel_T vis.. "me love u long time" :D hehehe tai hora vårres, må si det frister litt extra med hjulebordet da.. :)

 

og HPfreak.. bare du å få kjærringa i godhumør så kan vi altids avtale å treffes.. selv om jeg ikke er kjent der nede for 5øre.. ;)

 

Jada jada....

:D

 

Kommer ikke mrTransam også fra de traktene rundt oslo??

Han med flere får jo henge seg på her....!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Pedersens Racing i Sarpsborg... Og der ble det jo handlet, prøver å ødelegge guttungen til søster'n. Så har hjernevaket han til å begynne med Bilcross. He's fit for fight!

Faen... lurer på om ikke vi oxo må begynne å kjøre bilcross....

normal_DSCN3883.JPG

 

Hei du.

 

Denne tanken om rallycross lagde jeg en større sak av for noen år siden, tanken den gang var å lage en egen serie med eldre malibu/olds/ sånne rundt 80 modeller. Så lager vi regler som blir sånne gentelmanns regler, ikke lov å trimme, kun bruk av original dim. på hjul. Sperre tilatt. Lage en serie som flest mulig kan være med på, derfor begrensing på trimm etc. lage det billig. Den gangen snakket jeg med Amcar de var interesert. Jeg har kontakter i NMK. så vi kan stille i gjesteklasse. Bilene kan lages etter gruppe N. reglemanget som er det billigst å lage. Jeg skal prøve å finne de gamle papirene jeg lagde på dette, Hadde saken oppe på fellesmøte for region øst (amcar) og det var en stor interesse den gang, så skjedde ting og jeg ble litt innaktiv en stund og så døde saken. Kunne hvert gøy og tatt den tråden opp igjen

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.Bead-lock

2.SirKim, (Sir-Hastverk)

3.Polo20VT

4.MrMalibu

5.CamaroCab

6.Luzifer

7.Onkel T

8.Era

9.BB454

10.Slegga-Racing

11.Ratata

12.Guttungen

13.Odd

14.Ina

15.Terje

16.Eika

17.Caliber

18.SSPerf

19.SSPerf

20.SSPerf

21.SSPerf

22.SSPerf

23.Berglund (Stockholm)

24.Tom (Stockholm)

25.Ronny

26.gammer´n

27.Camarogeddon

28.Bentsen

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår