Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hjulebord innbetaling på konto!

 

7153.10.31584 (DnB)

 

 

Kroner 300 per person!

 

Middag,dessert og "en sterk en" ved ankomst!

 

 

Å GLEM IKKE HVEM BETALINGEN ER FRA!:wonder:

 

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

1.Bead-lock :D

2.SirKim, (Sir-Hastverk)

3.Polo20VT :D

4.MrMalibu

5.CamaroCab

6.Luzifer

7.Onkel T:D

8.Era

9.BB454 :D

10.Slegga-Racing :D

11.Ratata

12.Guttungen

13.Eika

14.Caliber.:D

15.Berglund. (Stockholm) :D

16.Tom . (Stockholm) :D

17.Ronny.

18.gammer´n.

19.Camarogeddon.

20.Bentsen. :D

21.TORE TURBBO.:D

22.Glenn L.

23.Kristian.

24.Paal C.:D

 

:D = Betalt!

 

 

 

MAX 34!!!!

 

 

Det drar seg til!

 

Må dere kjappe dere!

 

Ikke :D på meg???

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angående målere i bil ja. Bare sett gaffa tape over dem å skriv "OK"

Har ingen som helst verdi, hvertfall ikke i race bil.

Stressa å laga en brakett for shift lighten i camaroen slig at den skulle sitte omtretlig rett i synsfeltet for piloten! Men så han den blinka fordi?

Nei da!! Han kjørte bil fikk jeg til svar. Hadde for pokker ikke tid til å kikke på lys eller målere!

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vell være til hjelp å se på oljetrykket, temp osv før/når man stager inn vell? er oljetrykket for lavt til at motoren sansynligvis tåler å kjøre repa, og det vises på måleren under innstaginga, er det vell bedre å redde motoren, enn å ignorere det ihvertfall..

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angående målere i bil ja. Bare sett gaffa tape over dem å skriv "OK"

Har ingen som helst verdi, hvertfall ikke i race bil.

Stressa å laga en brakett for shift lighten i camaroen slig at den skulle sitte omtretlig rett i synsfeltet for piloten! Men så han den blinka fordi?

Nei da!! Han kjørte bil fikk jeg til svar. Hadde for pokker ikke tid til å kikke på lys eller målere!

 

hehe, noen har en haug a instrumenter for å "bruke" de, noen har de bare til breefing osv. Jeg for min del syntes det er driiit-toft å sette seg inn i en bil som har så masse brytere å instrumenter at det blir som å kjøre fly!

 

Jeg vil ha masse instrumenter fordi jeg syntes det er rette finishen t en spesiell bil. Vil ikke at det skal være som å kjøre en vanlig personbil. Min mening dah:D

 

Har nok noen planer angående interiør osv som jeg har holdt litt for meg selv;) Noe jeg SKAL få ti, vet jeg kommer il å klare det:) Trur Bead skal få seg en overaskelse:D hihi.

 

Bare vent ;)

 

har desverre ikke fått gjort ferdig mantaen i kveld fordi jeg har litt å gjøre på volvoen! Skal eugodkjenne den, så må få i orden eksosen å bremsene:)

 

men er bare innerskjermene igjen bak nå=) Så skjære litt inni med vinkelsliperen å så er det å hive den agårde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vell være til hjelp å se på oljetrykket, temp osv før/når man stager inn vell? er oljetrykket for lavt til at motoren sansynligvis tåler å kjøre repa, og det vises på måleren under innstaginga, er det vell bedre å redde motoren, enn å ignorere det ihvertfall..

 

Yezz Jones! er enig med deg i det men har nå inntrykket av at når en ruller gjennom burnout boxen så må en ta hjelmen av piloten å slå`n i hue me nå hardt for at han skal reagere!

Dessuten SKAL IKKE oljetrykk og vanntemp være bekymmer på startplata.

Da må en vurdere tiltak!!

 

ER medlem av Hell Cruisers ja.

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yezz Jones! er enig med deg i det men har nå inntrykket av at når en ruller gjennom burnout boxen så må en ta hjelmen av piloten å slå`n i hue me nå hardt for at han skal reagere!

Dessuten SKAL IKKE oljetrykk og vanntemp være bekymmer på startplata.

Da må en vurdere tiltak!!

 

ER medlem av Hell Cruisers ja.

 

Joda sant nokk!

 

MEN du vet ikke om noen bilder da? har lett over alt!

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. gammelt det bildet der da? er det ikke påbudt med safetystraps over blowern og toppene nå da?

 

Bildet er fra Ponoma i 1979. Gammelt bilde som jeg fant på nettet.

 

Sikkerhets reglene har blitt strengere siden det. :D

Er vel noen klasser som bruker "bleie" over pressa.

 

Bilen som Bagarn kjørte på gata i Sverige er ikke den han kjører Pro Mod med.

Den gamle ble solgt til en som kjørte SG/SC og muligens noe på veien.

Den var ikke chrom moly slik som PM chassiet skal være.

 

På Gardermoen smalt han big time og måtte bygge den opp igjen.

Var vel 13-14 av stolpene til gjerde langs banen som gikk føyka da.

 

I Finnland (Alastaro) smalt hans også så det holdt.

Da havnet bilen på taket til slutt.

 

Bilen er under oppbygging men en skal selge noen boller for å få slikt ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår