Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har lært en ting i dag: tørk ikke støv av tastaturet når en er på logga!!

Dumpa borti denna tråden for et par uker sia og brukte 3-4 kvelder på å lesa igjennom hele tråden :oohh

Nå som det værste sjokket har gitt seg så må jeg si det var mye innteresante temaer. En del seriøse,noen useriøse og Veldig mye Humor. Håper dere fortsetter sånn.

Det er en ting som er heilt klart nå, etter å ha lest om alle dere på denna tråden:

De gærne har det godt.....

Den som sier at sex er det beste som finns,har aldri hvært skikkelig dritatreng......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dumpa borti denna tråden for et par uker sia og brukte 3-4 kvelder på å lesa igjennom hele tråden :oohh

Nå som det værste sjokket har gitt seg så må jeg si det var mye innteresante temaer. En del seriøse,noen useriøse og Veldig mye Humor. Håper dere fortsetter sånn.

Det er en ting som er heilt klart nå, etter å ha lest om alle dere på denna tråden:

Hihi... Velkommen inn i varmen, vi har det artig vi! ;)

Får melde deg på julebordet, så får du en flying-start med denna gjengen...

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker... vi gjør så godt vi kan... for å underholde folket.....

Men du.... fyll ut litt mere på profilen din! :D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Bead, jeg kommer til å plinge på deg en dag jeg ikke har demens og hører hvordan ting er for deg neste år om mulighetene til litt arbeid ;)

Det kan nå se ut til å bli bra med muligheter framover.. :D

Ut av låven og inn i mere egnede lokaler for egne prosjekter og noen morsomme jobber fra dere!

Så der er Volvon din iberegnet!:jackinbox:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nå se ut til å bli bra med muligheter framover.. :D

Ut av låven og inn i mere egnede lokaler for egne prosjekter og noen morsomme jobber fra dere!

Så der er Volvon din iberegnet!:jackinbox:

Hehe høres bra ut. Store muligheter at jeg skal hente likbilen min i morgen og :) Så da skal jeg skru litt på den fremover. Må se om jeg får start på den før januar :)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå var det rett før en fra føynland bil & grill klubb måtte sykle i vinter og :coplight meg..... ;)

hehe ja det gjelder å passe seg om dagen.... Er en viss onkel blå som har fått nye batterier i byen her :P Lurer på om det kan være duracell jeg asså.......

opel omega 94mod.

opel manta 82 mod.selges!!!!!

ktm 525 exc 03 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider