Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Etter å ha lånt Camaroen til Luzi så har jeg blitt veldig sugen på sånn (tror det var en baktanke da han lånte den til meg.....) ;)

Men da kanskje med 350 TPI... Blir da å selge Sierraen for en halv bondegård og bruke Camaro som bruksbil.. Taim vil shåv.....

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftigt!

Men for de som ikke har tenkt tanken...

har man allerede en 69 allerede i garagen...ertert HP...

Så tipper jeg de får ett litt voldsomt prishopp hvis den nye "69" clone camaron kommer på markedet....!

Men hvorfor vil alle ha en slik NY Camaro???eller Mustang??

Den tar jeg ikke....

vil vel mye heller ha den gamle enn en ny en eller??

HM....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å bladde i noen "arkivbilder" og fant dette Bead!

<a href=17tk2.jpg' alt='17tk2.jpg'>

Heller ingen tvil om at bilen er hardt kvalitets testa over flere år!

Men virke som om den har tålt det rett bra faktisk.

Gammel piloten på vogna mente vel at 632 med masse gass nok kanskje var en smuuuullle overkill!

Men skam på den som ikke prøver!

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er tatt på Hell Raceway my friend! Ikke så enkelt med bane når en skal forholde seg til to så "tunge " aktører som Heimevernet og Avinor

Banen ligger inne på heimevernets område ved Trondheim lufthavn og har vært ønsket utnyttet av begge.

Men nå ser det heldivis ut som om det ordner seg med en langsiktig avtale om leie.

Må vel egentlig takke Heimevernet for meget godt samarbeide gjennom flere sessonger.

NB! må korrigere meg selv litt her , for eierne av området er Forsvarsbygg mens heimevernet bare disponerer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Bra bilde da...

Takker så mye for slike!

Så en kan se åssen bilen "sitter, ligger,står " på underlaget med motor og alt i bilen....

Merk,,,, 615 cid som står her i stua.... :D

Så vi får se, har vel handlet skivebremser og droppspindler nå, så da tipper jeg bakken kan komme enda nærmere....

Har jo vært trommelbremser på denne bilen å kjørt 9.06 med....

Tenk litt på det dere, MÅ HA DIGRE bremserfetishister....:thumb

jajaja 7 cui fra eller til. :-)

Piloten må stålsette seg før han /hun trer på seg hjelmen uansett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er tatt på Hell Raceway my friend! Ikke så enkelt med bane når en skal forholde seg til to så "tunge " aktører som Heimevernet og Avinor

Banen ligger inne på heimevernets område ved Trondheim lufthavn og har vært ønsket utnyttet av begge.

Men nå ser det heldivis ut som om det ordner seg med en langsiktig avtale om

leie.

Må vel egentlig takke Heimevernet for meget godt samarbeide gjennom flere sessonger.

NB! må korrigere meg selv litt her , for eierne av området er Forsvarsbygg mens heimevernet bare disponerer det.

Hmm. Jeg får det fortsatt ikke til å stemme :-)

Har jo vært der på alt som har skjedd før jeg flyttet sørover nå i sommer, og plassen er veldig bra med skikkelig returlane og litt glatt asfalt (fint for oss som også liker biler med Quattro :-)

Høres bra ut at dere har fått til en langsiktig avtale!

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider