Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

det som frister.. får svar om fiero'n blir solgt om en times tid og hvis den blir det så hadde det jo vært kjekkt med en sånn, hvis den funker så bra som de påstår

er den verdt pengene? er det virkelig bare og skru av 2 hjul, skru fast den der så vippe karosseriet rundt?

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som frister.. får svar om fiero'n blir solgt om en times tid og hvis den blir det så hadde det jo vært kjekkt med en sånn, hvis den funker så bra som de påstår

er den verdt pengene? er det virkelig bare og skru av 2 hjul, skru fast den der så vippe karosseriet rundt?

HAr makan bare at den jeg har skal srkruevippes, og 3 hjul, jeg har aldri brukt den men en kompis lånte den og det funka fint.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ned og se på den i morra :D

To gutter snakket sammen. Den ene sa:

- Far min har satt sammen en helt ny bil. Han tok hjulene fra en Mercedes, grillen fra en Audi og støtfangeren fra en BMW.

- Hva fikk han da? undret den andre.

- Fengsel i seks måneder!

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare lurte på om eg fikk lov å spørre her om noen som har en minste lille aning om kor mye 4 stk 14" slot mags felger som er høyglanspolerte ca er verdt..

alle felgene er 6-7" brede...

har fått et bud men vet ikke om det er nok...er dumt å selge de avgårde med en gang for første og beste visst felgene egentlig er verdt mere...

står foresten dekk på alle fire men de er gaaanske i grenseland til å vere lovlige...men er jo god gummi å svi vekk;)

håper det går greit at eg ligger inn et slikt innleg her bead lock:)

mvh chevy8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det jævligste jeg har vært borti noen gang! :(

Bilen skal hvertfall selges til en som kan garantere at den ikke blir strippet og brukt som delebil... ikke f at den bilen skal dø

Tenker 69 camaro, 93-97 Trans am eller 70-73 Fbird/T/A eller 1978 WS72 T/A som neste bil

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider