Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har et spørsmål til dere som har litt greie på detta med motor.

Jeg har en 427 motor stående som jeg har planer om å slenge i corvetten,den er kjørt i benk med et greit resultat synes jeg.

Det er 555 hk/6100 rpm og 690 nm/4900 rpm.

 

Men så har jeg et par tvilsomme kompiser som mener at momentet er for langt opp på turtall pga for kvass kam,og derfor blir lite gatevennlig.

Hva mener dere?:wonder:

 

Det der synes jeg var tullete sagt av guttene...

Jeg hadde 950 nm med min 522 på 4900...

 

å den gikk frammover uansett gir...:D

 

Så jeg håper du hiver i den motoren å kjører ifra alle de andre kompisene som liksom vet best!

 

Bare misunnelige er de!:hammer

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremse papira starter på 4000 rpm og da er det 309 hk og 543 nm,så under det så veit jeg ikke åssen det ser ut.

Det er en competions cam med durat: 264-264 ved 0.50 og løft: 651-651,

som visstnok er "død" under 3000 rpm.

Det er jo fint hvis det går an å cruise litt åsså.............

Den som sier at sex er det beste som finns,har aldri hvært skikkelig dritatreng......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremse papira starter på 4000 rpm og da er det 309 hk og 543 nm,så under det så veit jeg ikke åssen det ser ut.

Det er en competions cam med durat: 264-264 ved 0.50 og løft: 651-651,

som visstnok er "død" under 3000 rpm.

Det er jo fint hvis det går an å cruise litt åsså.............

 

Død og død, hvis kammen har et turtallspekter på, la oss si: 3000-7000 rpm, så betyr ikke dette at motoren ikke GÅR under 3000 rpm, men at kammen er designet til å yte etter 3000 rpm.

Dvs at skal du kjøre dragrace, så bør du kanskje ha en stallspeed converter som staller over 3k rpm, og at det kanskje ikke flytter seg så sinnsykt bra før du har nådd over 3k rpm.

Det er visse personer som kjører CBB`s med tilsvarende, og MER effekt på ferie nermest, så sett inn motoren å se hvordan det funker, er du ikke fornøyd så er det jo bare å slenge den ut igjen ? :)

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk denne vidioen den er bra klikk på denne linken http://www.kgw.com/ og let så etter denne vidioen med denne overskriften 15 car collisions caught on tape

jeg vet at det skrives video:deng

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår