Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

mulig det, men syntes polo`n hadde store nok problemer med og få feste i år jeg da.. og han hadde ikke 400++hk i år... så trur det kan bli interesant og prøve og holde en combo på veien med så mye hk.. ( mulig det går greit hvis det blir kostet på nytt driverk da!?)

trur nok uansett det kan være greit og skaffe seg en bra rabatt avtale på dekk..:partyon:

hehe ja han burde nok det ja..

Sliter jo nok med feste selv jeg fester seg litt utpå 3 giret når det er snakk om skikkelig brå start lissom..

Men nå er jo ikke bilen min no drag bil da, den trives best overstyrt den:)

opel omega 94mod.

opel manta 82 mod.selges!!!!!

ktm 525 exc 03 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tror jeg vet om en fin utfordrer til deg da:) Opel combo med 400hk++

Hvorfor sa du ikke det når dere var innom i går da......din bil eller C20let i den da med quaife diff kanskje. Uansett må legge ut litt om den da alltid gøy å se at det er flere raske grevlinger:race

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sa du ikke det når dere var innom i går da......din bil eller C20let i den da med quaife diff kanskje. Uansett må legge ut litt om den da alltid gøy å se at det er flere raske grevlinger:race

Ja er med c20let ja hehe går greit den varevogna:) men er en fra valdres som har den bilen... er ikke sikker på assen det er med diff på den,, men ville tro at det var en quaife diff vel... går godt ihvertfall :)

opel omega 94mod.

opel manta 82 mod.selges!!!!!

ktm 525 exc 03 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider