Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Beskrivning: 66 Nova racebil staalbil bygd som promod.dubbelramme.Kan tagges ner til 6,3 sek.Gikk comp paa nittitallet.Strange forstell.9" m lencohus.Ny 456 progear.Nye 35 spline floaters.Nye dubla skjermer.ny 5 punkt belte. Msd 7 al3 box.60 foot 1,12s Et 7,8s Rullende NOK 120000

Kan selges m th 400 og Autoshop bygd 598c m lystgass

Fant dette på Nitroz,er vel samme motor og gear som han hadde i stasjonsvogna for noen sesonger siden,bare oppgradert,og chassie ble bytta med Reimen som umek sa.

Hørt på øret at det ble for dyrt,har jo rasa endel ganger for den karen.

:D

Jeg vet vel MYE mere enn de fleste om denne bilen...

_X4V2778.jpg

Da jeg tross alt har eid den 2 ganger....kiddie

Bilen startet sitt liv som svensk gatebil....

Etter noen år med div ombygginger så endte det med fult chassi med dobbelrail...

Her var nok folk fra Funnicar og andre glupe hoder inne med innspill, da dette var kanskje den første Dørskramleren med riktig Metanolmotor...Ble kjørt av Leif Hellander....

Bilen gikk som best 7,63 med metis ..

Min gode venn Berglund (med Verktygen) handla bilen komplett!... Jeg handla bilen 57 store...sø verdien øker :D....solgte den videre en gang... henta den pga betaling og solgte den videre til Tarjei Reime.... som bytta med birkenesen å Chevell stv.n...

Birkenesen...brukte 522 motoren fra stv,n, solgte den året etter, å kjøpte i fjor 598 motoren fra Thorhjul.....drømmer nå om metanol motor...hvis noen kjøper 598 motoren!

Metanol motoren solgte Berglund til Tarjei Reime,som da en stund hadde samla bil og motor igjen.... som siden solgte motoren til Geir Bjønnes i Halden som bygger 56 Pro Mod...

Noen som fortsatt henger med?

Var jo selvfølgelig innblandet i fiksing og lakking av novan....

OG var jeg som laget den innsmala og senka glassfiberfronten, skjulte døråpnere, glassfiberbakluka, monterte alle lexsanrutene og grunnarbeid og maskering på Chevell stv´n når den var sort med grønne flammer og realflames..

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images