Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kikka litt på nettet og fundert litt på stuk og farge....

Vil lage en klassisk Pro Street med rette "stuket"

Svart ligger mitt hjerte ganske nær.....

69pro46sw.png

Men skikkelig rød ser også bra ut....

Kom med innspill.......! kiddie

69pro6im.png

Men den er litt tøff i cab også... :cocain:

69pro84fc.png

Nå blir du sikkert overrasket men jeg synes nå rød Cab er fint jeg da :cabkiddie

Ellers så er jo hugger orange den tøffeste fargen på første gen. Camaro, alle tøffe biler skal liksom være svarte syns personelig ikke det. :lol

69YenkoClone_Sep14_01.jpg69orangeRS.jpg69orangeRSconv.jpg69orangeRS_103.jpg69orange_111003_01.jpg69orange_030504_01.jpg69orange_120904_06.jpg69orange_120904_05.jpg69orange_120904_04.jpg69orange_120904_03.jpg69orange_120904_01.jpg

Mye fint i orange da!!!!

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, orange er greit det..... men holder litt på den sorte....

Men du....finnes det sånne biler med SÅ SMALE bakhjul?

det viste jeg ikke.....hihi

Jeg leita lenge på nettet før jeg fant den dimmen på bakhjula, du vet noen kjører rett frem og noen svinger, du veit smaken og baken :hello:

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

camaro698tb.jpg

Godkjent rørchassi med 69 kaross rundt og godkjent med 12.000ccm....

Smak litt på det tallet......12.000ccm eller 750 Cid motor...

Det høres drøyt ut, men når man snakker om vognkort og godkjenning så er vel kanskje ikke Camaroen til 'the Johansen Brothers' fra Trondheim sånn helt bak mål heller vel? :)

Den ble godkjent i sommer som var, og gikk 8.8 på Gardermoen like etterpå; eneste mods etter godkjenning skulle være wheeliebars :-)

Litt selvreklame, om noen vil se litt småraske kjøretøy fra i sommer, så finnes det en film her (med blant andre 'Don' sin 8.8 :-)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, orange er greit det..... men holder litt på den sorte....

Men du....finnes det sånne biler med SÅ SMALE bakhjul? :cocain:

det viste jeg ikke..... :lol

Test Noen smakebiter men fra hvor???? aneglsmili

tmtkamera08082003amfertrib0400.jpg[/img] tmtkamera08082003amfertrib0350.jpg[/img] tmtkamera08082003amfertrib0191.jpg[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her skjer det saker.

Selv porta jeg LS1 topper i helga og Mandag blei ventiler slip og Mira frsing påbegynt, blei 1mm seter på innsug med flotte myke overganger før og etter setet og 1,5 på eksos med 15 og 70 grader før og etter ventil setet.

Litt lett pussing nå så skal nye doble ventilfjærer måles inn, justeres og monteres no shit her blirre racing spec på alt.

Snakka med han jeg kjøpte Accel DFI 7 av i dag å han rister bare på hue og lurte på åssen 450hk i den lille bilen blei og kjøre, når jeg sa Nurburgring neste skreik han "Your crazy" også lo han, hehe deilig og føre seg gal, 2000 Camaro går 11 på stripa med det oppsetet der fortsatte han, fint sa jeg da blirre fart i børrsa.

Blir montere resten av det elektriske i helga så begynner monteringa av instrumenter i de nye Carbon dasen også kanskje porte litt B20 med med svoger.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Big Daddys' Dragracing Museum i Florida? ;-)

Stemmer det var der for et par år siden, store og runde øyne da damndamn har aldri sett så mye rått på engang, det ene høydepunktet etter det andre :bump tmtkamera08082003amfertrib0308.jpg[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som trenger eller er sugen på en skjelden Volvo?

1939 modell, postbil, laget i 820 ex... vet faktisk om 2 stykker, denne her som Tore Turbo har, kr 25000 og en som står hos Berglund i Stockholm 40.000 sek eller no....

lv1010fd.jpg

Så løp å kjøp.... knock

Postbil er nok ikke noe for meg.. Men hva skjer med den Mustangen til høyre på bildet? Ser den har panserlåser, så det bor vel noe sinna der, som må låses inn?.... :jail Jeg saver min, selv om den bare hadde halv8'er, og Jalex og Luzi mobbet meg for det... Det er ikke veldig moro å kjøre gnager om vinteren... :crazysant

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider