Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stakkar Hans...

Har ikke sett bilen engang...:D

Nei, jeg må jo snart få sett doningen!

Jeg har vært flink gutt i dag og snakket med en som heter banken :)

Får ikke så mange penger av han men... Så lenge jeg har noe å sladde med så....

Åssen skal Maro`n lakkes a? Bare lakke over 1 nytt lag eller blir det noe fancy greier?

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg må jo snart få sett doningen!

Jeg har vært flink gutt i dag og snakket med en som heter banken :)

Får ikke så mange penger av han men... Så lenge jeg har noe å sladde med så....

Åssen skal Maro`n lakkes a? Bare lakke over 1 nytt lag eller blir det noe fancy greier?

Marco???

Ka du mener nå da....:deng

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grinchy: råsa camaro blir ikke de femi a:blunk: blir noe lingnende denna da 532601_1.jpg

Råsa er ikke feminint....:boxing

Men... SYNLIG og gjør folk forvirra, for detta skal ikke være sånn....for det stikker jo ut å det er jo ikke alle som takler...

For å si det på en annen måte... Hvem tror du ble sure.....De 10 som hadde sort/mørkblå/koksgrå Calibrabiler....eller Slegga med sin Råsa fare....:titties:

Var nok de ti...for ALLE måtte jo se på og mene noe om den Råsa, mens de andre gikk bare folk forbi...grinchy

Nei gutter og jenter.... verden er allerede så kjedelig at jeg velger å ha litt FARGE i livet mitt!!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råsa er ikke feminint....:boxing

Men... SYNLIG og gjør folk forvirra, for detta skal ikke være sånn....for det stikker jo ut å det er jo ikke alle som takler...

For å si det på en annen måte... Hvem tror du ble sure.....De 10 som hadde sort/mørkblå/koksgrå Calibrabiler....eller Slegga med sin Råsa fare....:titties:

Var nok de ti...for ALLE måtte jo se på og mene noe om den Råsa, mens de andre gikk bare folk forbi...grinchy

Nei gutter og jenter.... verden er allerede så kjedelig at jeg velger å ha litt FARGE i livet mitt!!

du for lakere knalerten min rosa å da :lol: er du hjemme idag eller, skulle gjerne hatt litt hjelp til rettet ut støtfangeren på knallerten skjønner du.

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider