Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sorry gutter med rosa er for BILLIG lu...

Støtter no SSperf i farge valg her gitt.

Men hva har vel jeg å si som har brun bil ja brun ja.

Å hvor ofte har polit og tilsynet snudd seg i det jeg passerer og tenkt DER er han vi skal ta... for seint jeg har passert alt. For hva kikka de etter jo noe stort som buldra ikke noe lite og brunt...

Men smaken er som baken er redd bilen blir rosa og kun show off jeg da...

Sparke sparke sparke sparke rumpe hehehe.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU Era er også en av de som kjører rundt i en farge som er utradisjonell...

MIN skyld det å....Jeg som dro den fram av hyllene og M. tykte og tenkte og etter litt mas... så joda... den tar vi! Å du har vel aldri kjørt så fort fra Tønsberg til Porsgrunn som da...:D

Ratata har ikke vanlig farge på Chevellen....Min skyld...

Luzifer har RÅSA på buret sitt....å snart en Camaro....:D

Slegga fikk Råsa Calibra...Flyet ble vilt, VS bilen ble vill, Firbirden (luzi) ble orange med Lefsa Hombakers på, den grønne Jeep CJ7 min ble hysterisk grønn.........O-Store BD fikk 18 Farger....så....det syns...det SKAL synes at jeg har mala....!

Så hva det blir... det vet vi den dagen vi lakker innvendig i dører og slikt....Først DA blir det avgjort... før det kan en jo "LAKKE" bilen i alle farger i hode før den store dagen kommer... :D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU Era er også en av de som kjører rundt i en farge som er utradisjonell...

MIN skyld det å....Jeg som dro den fram av hyllene og M. tykte og tenkte og etter litt mas... så joda... den tar vi! Å du har vel aldri kjørt så fort fra Tønsberg til Porsgrunn som da...:D

Ratata har ikke vanlig farge på Chevellen....Min skyld...

Luzifer har RÅSA på buret sitt....å snart en Camaro....:D

Slegga fikk Råsa Calibra...Flyet ble vilt, VS bilen ble vill, Firbirden (luzi) ble orange med Lefsa Hombakers på, den grønne Jeep CJ7 min ble hysterisk grønn.........O-Store BD fikk 18 Farger....så....det syns...det SKAL synes at jeg har mala....!

Så hva det blir... det vet vi den dagen vi lakker innvendig i dører og slikt....Først DA blir det avgjort... før det kan en jo "LAKKE" bilen i alle farger i hode før den store dagen kommer... :D

Hallå hallå, lenge siden et innlegg fra meg her, hvert i polen på tur.

Gratulerer med hjembrakt bil, synes diskusjonen om farge er morosomt, og det som er fint med bilen er jo at den er ferdig grunna. Personelig har jeg aldri likt likt sølvfargede biler, dritt kjedeligt. Sølv er liksom for folk som ikke greier eller tør velge seg en farge, "OK vi tar sølv den er fin"....FIN den er grå, hvem vil ha ei grå kjerring........, hven vil ha grått hår......hvem vil ha grått vær.... Nei bead velg alt annet en grått, den er bare en grunningsfargegrinchy

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider