Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

med andre ord en SKIKKELIG Polo killer da....

Hører forresten at Polo20VT har rivd ut motoren i lilleblå å skal montere i masse nye deler...momla noe om 400+hk....

Så nå får du se til å trimme skikkelig gutt!

:thumb

Framhjulsdrevne biler må jo som kjent rygge for å komme opp glatte bakker på vinterføre.... Hva tror du polo24vt må gjøre, med 400hk i polon. For å få feste fra 0km\t, hehe :race

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Launch control med antispinn funksjon, BREIE slicks, og sperre :D

Burde hjelpe endel, men har fortsatt feilhjuls trekk.

Kjører sikkert i fra MANGE spreke biler den der lille poloen.

Og husk det er ikke alle som bryr seg om å kjøre dragrace :)

Bane racing er også gøy :D

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Framhjulsdrevne biler må jo som kjent rygge for å komme opp glatte bakker på vinterføre.... Hva tror du polo24vt må gjøre, med 400hk i polon. For å få feste fra 0km\t, hehe :race

Tror alldrig jeg hadde turt å kjøre en FWD me 400hk!

kun rett fram isåfall :driving

Men hvorfor ikke bygge om til 4x4 Freddy? ingen ting er råere enn en bil med trekk i hvært hjørne!!!

ooo savner S6`en me V8.. var detsverre litt lang å rar sånn sett men 4hjulsladder likte den fordet, ivertfall jeg:)

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*greit mange folk som har lest denne tråden nå: 233.532 visninger.... hehe:)

:D

Sånn blir det når folk er nyskjerrige nok....

Vet om flere å flere som bare MÅ se hva som blir skrivd...

blir litt sånn Big B. ut av det....Så derfor er det jo bra at det blir skrevet så mye om hva Råsa ligan holder på med....ingen som hvet hva som kommer i neste innlegg...

Å det er jo blitt noen av de å etterhvertgrinchy

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor valg da Kim?

Bare lage en sånn

109_0960.JPG

Så har du plass til en sånn LS1 med T56 gir :D

111_1122.JPG

Se der ja lækkert lækkert.

Blir garantert morro med LS1 i Manta, Vegaen er hysterisk men må ha litt service på bakstillinga diff som klager og foringer som vrenger seg er ikke bra for kurveegenskapene.

400+ i Polo... unskyld med et øyeblik :shake :shake :knock: :knock: alacocaina alacocaina :violin:

Når man spinner herfra til månen med 200+ med fwd hva i alle dager skal man med 400+ også i en sur 1.8 fra VAG som gir opp lenge før det...

Men det er godt vi har ulik smak...

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HPfreak: Kjenner du noen på bertel-osten på lørenskog ell? Hehehe! Lenge sia noen har tegna kruseduller her nå. Får vel se om jeg får tegna litt når snøn går....

Hehe jeg kjenner ingen der men sikkert han forrige eieren som lekte seg der. Jeg driver ikke med slikt :titties:

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider