Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har jo et nos anlegg, men funderer på å bytte det mot noen seter. Litt usikker for må finne ut av hvordan jeg skal få de setene til å fungere og finne ut i hvilken bil hehe.

 

Hva med presse på 540?

 

pollyen har jo presse på sin 540, 1400 gate venlige hester men det koster.

 

Pro charger har komplette sett med forgasser trur du må betale ca 50 store lapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pollyen har jo presse på sin 540, 1400 gate venlige hester men det koster.

 

Pro charger har komplette sett med forgasser trur du må betale ca 50 store lapper.

 

Men er jo billige hk egentlig. Er villig til å betale det for å få grom motor men blir nok ikke før jeg er ellers ferdig med bilen.

 

Så blir det å bygge videre på den :D

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Can bus er et el system hvor det er masse styresentraler som jobber sammen ved hjelp av 1-3 ledninger mellom dem for å slippe en drøss med ledninger... -eller noe... arrester meg hvis jeg forklarer feil ;)

 

Riktig det, men blir den styrt med CAN, må det være en egen boks under det ene eller begge setene, og bare styrer hovedstrømmen til den motoren den vil. Det er nødt til å være mulig å tjuvkoble seg innpå, hvis boksen er der i det hele tatt.

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel holde seg LANGT UNNA sånne presser om en ikke har tenkt å ha Sprut på samtidig.....

 

eller?

 

Er som Nova68 sier sikkert bedre med tanke på kjørbarhet og økonomi med sprut, men økonomi er vel ikke førstevalget med en sånn motor i doningen uansett? En riktig satt opp gasser vil nok være grei den og, men litt mer harkete på kaldstart (ikke chokespjeld).

 

Er godt det er forgasserfolk som lager "Blow-through" gassere til dere som svetter når det er mer enn 5 ledninger ;)

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig det, men blir den styrt med CAN, må det være en egen boks under det ene eller begge setene, og bare styrer hovedstrømmen til den motoren den vil. Det er nødt til å være mulig å tjuvkoble seg innpå, hvis boksen er der i det hele tatt.

 

Så hvis jeg skaffer lednings settet til disse setene så skal det være mulig å få disse til å virke?

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel holde seg LANGT UNNA sånne presser om en ikke har tenkt å ha Sprut på samtidig.....

 

eller?

 

Jeg kommer nok til å starte med enkel standard motor av noe slag så får jeg bare oppgradere etterhvert. Målet er jo å få skilter på den for så å bli helt loco :D

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår