Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er som Nova68 sier sikkert bedre med tanke på kjørbarhet og økonomi med sprut, men økonomi er vel ikke førstevalget med en sånn motor i doningen uansett? En riktig satt opp gasser vil nok være grei den og, men litt mer harkete på kaldstart (ikke chokespjeld).

Er godt det er forgasserfolk som lager "Blow-through" gassere til dere som svetter når det er mer enn 5 ledninger ;)

mere kubbikk er tingen...:thumb

eller RIKTIG presse mellom motor og forgassere...:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg skaffer lednings settet til disse setene så skal det være mulig å få disse til å virke?

Du har vel tidligere mumla om at du har skjema for el.nettet til setene, legg ut det hvis du kan? Bilde eller scan av papirene, eller noe sted på nett. Hvis det er CAN-styrt kan det bli problem å bruke det originale opplegget, det kommer helt an på hvor komplett det må være. Får felle inn en bryter fra en Caprice på fremsiden av setet, og koble det på den gode, gamle måten ;)

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke bare bare å komme med rykter her...

:deng

Bare å fortelle HVA det er å HVA den skal i....

å hvor den skal brukes....

MENNE... 1, ja en forgasser?????

Farskern .. var her den havna .. Sånn går det når man har flere vinduer opp . Da poster man i feil tråd...

Nåvel ingen skjede skadd..

volumet er på 10.25l og effekten er tilstrekelig , og den skal i en van ja..

Dette er samme Van ( og eier) som kjørte en del drag tidlig på 90tallet. Den fikk da navnet "norges raskeste hybel" av en speaker da den kjørte en høy 11er/12 . Bilen hadde da full innredning med captein stoler,minikjøkken, kjøleskap og sofa :)

Motoren den hadde da var en 454 big-block med gas.

Meste av sveisearbeidet på karossen er vel ferdig , og fabrikasjon av bærearmer mm er godt i gang.

henning20van20004.jpg

Bildene er tatt på klubbhuset ..

hvorfor det karosseriet ? han hadde lyst :D

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte med dt som jeg fikk...

Har du sett hva som ligger der...??

Sett bilen i det hele tatt??

:D

Hehe ok. Nei har enda ikke kommet meg ned dit :p

Geir ligger på sykehuset enda men jeg tenkte å hente bilen da jeg leverer det siste til Hansijûgend til El Volvo.

Men tror nok det blir den RATS preppede 400 kassa og. Da har jeg iallefall et bra utgangs punkt.

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider