Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

denne har vært rød engang ja og todelt blå med sølv.. Men om det er samme vet jeg ikke .. Den var litt rundt om på treff i Norge og sverige.

Husker vi reiste til Sogndal på drag i 94-95 . Tilskuerene lo da bilen kom på startlinja.. Lattern gikk over i mer sånn "fytti helvete" når han aksa nedover stripa .. Det var vel sånn passe gromt for 10 år siden :D

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Her er det lednings skjemaet som skal passe disse setene:

Elschema_el_man_fc3b6rarstol_S60_20.jpg

Ok... Vet du om førersetet har styreenheten (Merket PSM - 4/52), og Kontrollpanelet/bryterne (Merket 3/26)? Hvis dette mangler, skal det uansett være fullt mulig å tvangsstyre motorene uten dette.

Det ser ut som PSM-boksen skal ha 2 x 12V inn øverst til venstre, den over reléet trolig som tenningsstrøm, og 2 x jord på de nr 3 og 4 fra toppen på venstresida. For meg virker det som motorene har posisjonsfølere i tillegg (pga 4 ledninger stykk), og at CAN-bussen i dette tilfellet (de to ledningene ut på høyre side) kanskje bare er til minnefunksjon for flere brukere av bilen (f.eks to sentrallåssendere, og husker stillingen til setet til to førere). Og feilkode/statusvisning ved feilsøking da.

Er boksen og panelet der, ville jeg jumpa på på 12v+ og jord på de 4 øverste, og prøvd. Svir du boksen, er det bare fram med Caprice-panelet og koble seg rett på motorene :)

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok men nå står stolene i bilen som ble solgt til Hans på fredagen. Men kan hende jeg bytter bort nos anlegget mitt i de stolene der. For dem er digge å sitte i men litt trangt å komme baki likbilen med disse i for den er bare 2 dørs og skal ha i bakseter ;)

Men skulle vært mulig å lagd noe vippe funksjon på understellet så hadde det vært knall. Hvis det ikke da butter i taket hmmmm

Edit: Men samme d om jeg må bruke caprice panel hehe

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne har vært rød engang ja og todelt blå med sølv.. Men om det er samme vet jeg ikke .. Den var litt rundt om på treff i Norge og sverige.

Husker vi reiste til Sogndal på drag i 94-95 . Tilskuerene lo da bilen kom på startlinja.. Lattern gikk over i mer sånn "fytti helvete" når han aksa nedover stripa .. Det var vel sånn passe gromt for 10 år siden :D

Hei hva slags gear kasse ska du bruke Th 400??

Tøft prosjekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du mulighet til og måle om den står inne eller står i brutt posissjon til vanlig?

Det har jo ikke noe å si, hvis du styrer et 87a relé med hvilekontakt? (kobler pinne 30 og 87a sammen når det ikke er strøm på spolen/85+86) Gir du reléet strøm, bryter det kretsen.

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo ikke noe å si, hvis du styrer et 87a relé med hvilekontakt? (kobler pinne 30 og 87a sammen når det ikke er strøm på spolen/85+86) Gir du reléet strøm, bryter det kretsen.

joa, vet det.. men har ikke lyst til og ha no mer ledninger en det som stregt tatt er nødvendig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Bead-locks på denne vanen sist den var i sving.:win :win :win

Har ikke hørt hva drivverk det blir enda.

Klubben i Svelgen har et veldig bra treff med motorsprenging, burneshow, 4x4 løype og minidrag.

Anbefaler alle å ta turen til dei 8-10 Juni i år.

Her kjører de igjennom en campingvogn.:jackinbox:

svelgen--treffet%202006%20105.jpg

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har hastverk greid nå a tru?

noen som klarer å gjette hva ? ^^

ulykke.jpg

Å fy faen det der så ikke godt ut Kim, enten så har du holdt på med vinkelslipern eller så har du vel snubla og truffet ett eller annet:???:

Du får ha go bedring da, håper du blir frisk igjen snart:kiss

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider