Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sleeper, har du tenkt å bygge bur og samtidig vil holde vekta nede så pröv Chrome Moly stål så sparer du ca. 30% vekt :)

BB454 og jeg stiller i samme klasse - 1980kg.

og har en pris deretter og da eller?

får se hvordan det blir.. kommer nok ikke til og montere helbur på den uansett.. blir isåfall bare halvbur i den..

men nå var ivertfall alle ledningene ferdig!:)

bare resten igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polo20VT:

Blei bra den blokka de nå samt resten a delene:thumb

Gleder meg som en unge til å få se denna ferdig:D

Mulig å få sitte på en liten tur når den er klar trur du? ;)

Hadde vært kjempemorro iallefall :)

Hyggelig at du likte bitene. Vi får se oppe hos Tore natt te 1 da vettu;)

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig med veiavgift på veteran biler. Har aldri vært det før men nå skal vi ha det. Faen har vi veiavgift OG bompenger for? En av dem greit men ikke begge deler. Nettopp betalt veiavgiften på ene bilen min nå, men snart koster det meg også 120 kroner for en tur til oslo og tilbake bare i bompenger. Begynner jeg å pendle i oslo koster det meg 2400 i mnd i bompenger. Norge suger laks!!!!!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig med veiavgift på veteran biler. Har aldri vært det før men nå skal vi ha det. Faen har vi veiavgift OG bompenger for? En av dem greit men ikke begge deler. Nettopp betalt veiavgiften på ene bilen min nå, men snart koster det meg også 120 kroner for en tur til oslo og tilbake bare i bompenger. Begynner jeg å pendle i oslo koster det meg 2400 i mnd i bompenger. Norge suger laks!!!!!

Det flotte med staten er at de gjør AKKURAT som de vil!

Det startet med at de la om personskade avgiften å tok den fra forsikringen vår....å dytta den inn i Tull og avgiftsdirektorotet!

å vi betalte 160 kr første året...

SÅ betalte vi vel 365 i fjor...

Så veteranbiler har unntak for veiavgiften, men nå har de unntak på unntaket....:puke:

Men dette er noe LMK jobber med....få hobbybilene fra Tull og avgift til kultur departementet....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det startet med at de la om personskade avgiften å tok den fra forsikringen vår....å dytta den inn i Tull og avgiftsdirektorotet!

Så veteranbiler har unntak for veiavgiften, men nå har de unntak på unntaket....:puke:

Men dette er noe LMK jobber med....få hobbybilene fra Tull og avgift til kultur departementet....

Ikke rart dem gjør slik dem vil. Da bensinen var som værst stod ola potit og klaget mens dem fylte like mye bensin. Er ikke mye tæl i den vanlige mannen i gata her til lands.

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det suger så jævli det greiene de har greid å snike inn der!

Og veiavgift blei vel i utgangspunktet innført som en luksusavgift som skulle forsvinne etter noen år..

Nå spør jeg sikkert dumt, men hva står LMK for?

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skulle ha gått i bresjen for en skikkelig aksjon???

:deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng

Fått samlet ALLE å få markert at vi nå er lei....DRITT LEI!

Når Franskmennene ikke er enige i hva de regjerende holder på med heller de jo kumøkk i gatene, stenger av alle veier med traktorer og lastebiler....

Hadde ALLE lastebileiere ikke kjørt bilene sine på en uke, så hadde Norge nesten stoppa!

DA kanskje vi kunne ha fått de idiotene på tinget til å reagere...Men satser ALT på At fru Jensen kommer inn som ny statsminister etter valget om 3 år....!:deng

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider