Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hehe får vel prøve å la være vel, vet vel sånn ca åssen det kommer te å gå. Eller gjør jeg det:wonder: Blir vel te at en må få laga seg en prosjekt tråd inne på sia te Race & Kustomservice etterhvert.

Er vel ikke så lenge te vi står side om side nå. Blir spennende å se hvem som kommer først i mål da.

Ja du må se å få regga deg! Jeg har nå gjort sånn nå at man må registrere seg for å kunne følge med på prosjektene fra rosa ligaen osv! Nå må man regge seg! Holdt på med ny forside! Så gikk den ene sikringa i huset å serveren min gikk ned! Den jeg hadde all data på! hadde ikke lagra alt, så må gjøre masse omigjen! Men har backup av en del a det da :) Sattser på at sia er oppe i løpet av dagen!

Og trur den poloen din kommer til å gå noe helt sykt! Har trua jeg ;) Blir spennans å se natt til 1 da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadda.............

Denna her startet dagen med å, ja.....LØØØØØØØØØØØØPE på do....

Rakk jeg det.....??

nja......dusj etterpå liksom.....:D

Så jeg er hjemme , foreløbig, men samvittigheten sliter, så vurdere å ned på jobben om litt....:titties:

Hva er det for noe drit du har spist nå da? :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robban i sverige har vell kjørt 9,98 med 4wd GMC syclone hvis jeg ikke husker feil, og det er vell godt og vell et halvsekund fortere enn hva jonus har kjørt?

Du mener kanskje 8.98? :)

Men han er jo ikke norsk da, så det spiller liksom ikke inn i denne diskusjonen.

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spist!???

Nei.. heller at en har vært dum å vært ute blandt andre mennesker...Å fått tildelt en bra slump bassilusker..!

"ALLE" andre har jo vært sjuke i vinter, så nå var det vel min tur?

:boxing

Jeg og... Måtte såååå¨sykt på ramma plutselig da jeg var hos en kompis, jeg måtte vaske etter meg for å si det sånn.... ;) Sweeeeet :):)

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider