Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg tror det er så omtrent slik:

Robban (Syclone): 8.98 / 251

Henke (S2): 9.27 / 252

Jonus (90Q): 9.57 / 248

Hei. Tider stemmer men litt forskjell da overnevnte kjørte med drag dekk å jeg med gate godkjente dekk som ikke er kjent for å gi den beste 60foten:) Har slike slike gode dekk som jeg skal teste, så da går sikker 60foten min ned til 1,4:)9,5 draget var nesten 1,8sek i 60fot så litt er det enda igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tider stemmer men litt forskjell da overnevnte kjørte med drag dekk å jeg med gate godkjente dekk som ikke er kjent for å gi den beste 60foten:) Har slike slike gode dekk som jeg skal teste, så da går sikker 60foten min ned til 1,4:)9,5 draget var nesten 1,8sek i 60fot så litt er det enda igjen.

Heihei... velkommen til tråden! :D

ja, som du sier så er det mange ting som spiller inn, det er jo derfor det er litt opphetede diskusjoner om hva som er en gatebil å ikke..., men i min verden, så er en gatebil en som kan kjøres på gata..., lys,bremser, ja vanlig ting som må til...o, ALT er godkjent til minste detalj....DET er det jo ingen som har i den bransjen...

Finnes jo bare EN bil som kan skryte av det....å det er den Lilla 69 Camaron!'

;D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei... velkommen til tråden! :D

ja, som du sier så er det mange ting som spiller inn, det er jo derfor det er litt opphetede diskusjoner om hva som er en gatebil å ikke..., men i min verden, så er en gatebil en som kan kjøres på gata..., lys,bremser, ja vanlig ting som må til...o, ALT er godkjent til minste detalj....DET er det jo ingen som har i den bransjen...

Finnes jo bare EN bil som kan skryte av det....å det er den Lilla 69 Camaron!'

;D

Hjelper vel ikke at alt er godkjent når den ikke er raskest. grinchy

Ingen som legger merke til en bil som kanskje går noen sekunder senere selv om den skulle ha vindusviskere. :titties:

Har den gamle til Vehusheia noen gang gått noe på stripa? Vet at Birkenes ratta den engang men det er lenge siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Ja hvordan går breddinga av bayeren da har du beggynt eller sitter du på ramma å filosoferer grinchy (filosoferer= sitte på ramma og fòre sinnet sitt med eks Wheels, Hot Rod, Power, Right On og osv.:D):wonder: ooo(lurer på om jeg skal ha ghost flames på skuteren min jeg grinchy)

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst kjøpt sæ motor nå men ikke noe versting slik jeg forstod. Han kjørte faktisk med den svarte på Værnes, men MT sportsmann pro gav for dårlig feste!

Asle tenkte du på? Mener å ha hørt han hadde en slik 572 motor i den svarte. Han fikk bra tilbud til nye dekk da han kjøpte bilen av meg men det ville han absolutt ikke :boxing

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider