Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

det trur jeg de fleste skjønner.. men HVEM selger slikt her i fjorden??

å... så du kan ikke bestille selv???? :D

Å mange FAT skal jeg bestille????

Eller skal du ha litt "bjørken mix"

(som jeg skal kjøre med...hehe....)

Bjørk = han som eier bilen til VS motor (orange M3)

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å... så du kan ikke bestille selv???? :D

Å mange FAT skal jeg bestille????

Eller skal du ha litt "bjørken mix"

(som jeg skal kjøre med...hehe....)

Bjørk = han som eier bilen til VS motor (orange M3)

joa, kan sikker bestille selv hadde jeg bare vist HVEM som selger det...:ahahahhaha:

har hørt med flere som selger det men alle sammen er langt unna meg og dermed såp må jeg betae like mye i frakt som det koster og kjøpe greiene.. ( prisen liggger jo på ca 11kg kg i snitt så det er ganske billig og kjøpe! men med 2k i frakt så blir det ikke så billig lenger!)

men hvem kjøper du av da? ( blir for dyrt og kjøre rundt på bjørken mix hele sommeren.. planen er jo og kjøre dette hele sesongen og ikke bare når jeg skal på bane..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, kan sikker bestille selv hadde jeg bare vist HVEM som selger det...:ahahahhaha:

har hørt med flere som selger det men alle sammen er langt unna meg og dermed såp må jeg betae like mye i frakt som det koster og kjøpe greiene.. ( prisen liggger jo på ca 11kg kg i snitt så det er ganske billig og kjøpe! men med 2k i frakt så blir det ikke så billig lenger!)

men hvem kjøper du av da? ( blir for dyrt og kjøre rundt på bjørken mix hele sommeren.. planen er jo og kjøre dette hele sesongen og ikke bare når jeg skal på bane..)

2000 for å frakte ett fat hit????

Hmm... Det var da volsomt...

Men er det ikke bare å kjøre å hente selv på Tusenfryd siden da??

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2000 for å frakte ett fat hit????

Hmm... Det var da volsomt...

Men er det ikke bare å kjøre å hente selv på Tusenfryd siden da??

Hvem er det som selger der borte da? ( de jeg snakket med var i bergen..)

men har du mulighet til og fikse det her i området eller? ( holder med 1 fat i første omgang..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruke ARP studs i veiva istedenfor de orginale boltene til og feste lagerbukkene...

Hvorfor det da, de orginale holder jo i massevis.

Eneste plassen hvor det lønner seg å bruke ARP bolter på denne motoren er på rådene.

Når er bilen din på veien da.

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det da, de orginale holder jo i massevis.

Eneste plassen hvor det lønner seg å bruke ARP bolter på denne motoren er på rådene.

Når er bilen din på veien da.

Tåler mer...:titties: er vel kansje greit med arp studs til topp pakningen også?? ( har ARP studs i veiv,råder,topp og svinghul på min...:hellothere: )

skal du bruke smidde stempel og råder i år eller er det orginal som gjelder fortsatt?

venter på at manifoilen skal komme tilbake fra planing og så har jeg no bremsegreier igjen.. så skal den være klar.. er nok ikke mer en 2-3 dager med skruing før den er kjørbar, problemet ligger i når alle delene kommer til meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider