Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ja da var det 4 biler på 5 sek i PM på Gatornationals... :crazysant:

 

Raymond Commisso ('67 Camaro) 5.986 242.63

 

Mike Janis ('06 Cobalt) 5.964 237.67

 

Josh Hernandez ('68 Camaro) 5.912 242.63

 

Troy Critchley ('70 Barracuda) 5.924 245.81

 

Hernandez har nå verdens raskeste bil.

Han er raskest i NHRA & IHRA !

 

Bil og Bil...:D

 

Men det her er jo helt vilt....frågan er jo når og hvem her i Europa som kommer til å kjøre 5 sek....først...

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:drunk:

 

nei gitt... lite tro på at det blir en bensinmotor som fikser det...Blir nok en Metanol drikker....

eller?? :D

 

Blir da vell tillat med 800 cid i sessongen 07?

Bilen deres har vell gått 6,19 i statene, og 6,30 på gardermoen, lover bra ;)

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss så du fikk plats altså, det er jo rått da:disco

Bare det at de vil ha bilen din der sier jo sitt.

Gratulerer så mye da Lefsabirthday tipper det blir en fuktig tur:cheers: Med den stilen du kjører om dagen så kanskje det blir Peoples Choice på deg. Tror ikke Mr.Fun hadde blitt så blid på deg da:angry:

 

Her kan du lese om noen av de som ikke kom med

 

http://www.gatbilar.se/forum/viewtopic.php?id=2563

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir spennende å se! er ikke så langt unna da men kreves enormt for å kappe tideler i PM.

Bam! var det metanolbiler alt det der du listet opp?

 

Ja det var metanol biler alle sammen. Det var en turbo bil og en lystgass bil der.

Resten var mettis. Så på noen forum sider i USA at de trodde 5,88 - 5,89 var innen rekkevidde.

Critchley og Hernandez er tuna av Howard Moon, de har ei jævlig høy sluttfart.

Legger ved kval lista her. Nr 17 er lystgass og nr 20 er turbo. Det er far og sønn fra Puerto Rico.

 

 

Psn Driver Vehicle ET Speed

1. Troy Critchley AMS Staff Leasing '70 Barracud 5.946 245.27

2. Josh Hernandez '68 Camaro 5.951 243.68

3. Tony Pontieri '57 Bel Air 6.007 240.89

4. Mike Janis Eaton *'06 Cobalt 6.012 217.98

5. John Russo '68 Camaro 6.019 240.08

6. Raymond Commisso '67 Camaro 6.033 240.42

7. Dan Rowe InfiNet *'63 Corvette 6.042 236.17

8. Steve Engel Diamond Heavy Haul '63 Corvett 6.062 239.53

9. Mike Stawicki Snapcase *'63 Corvette 6.064 236.22

10. Shelly Payne Valvoline/BAE '05 Stratus 6.064 236.13

11. Cody Barklage Mark Barklage Drywall '05 GTO 6.068 236.75

12. Mike Bell Roy Hill Racing *'07 Mustang 6.076 234.37

13. Zach Barklage '57 Chevy 6.084 232.43

14. Tim Tindle '67 Mustang 6.096 236.71

15. Rick Stivers Stivers HVAC '67 Camaro 6.165 233.16

16. Bryan Seward Value Performance '04 Mustang 6.185 234.04

--------- Not Qualified ---------

17. Isaias Rojas '06 Cobalt 6.224 224.96

18. Eddie Ware Rapture Street Wear *'67 Camar 6.232 231.36

19. Jay Payne Valvoline/BAE '05 Stratus 6.716 222.66

20. William Rojas '00 Trans Am 6.874 234.21

21. Matt Hagan '63 Corvette 7.756 168.32

22. Angel Garcia '05 Stratus 9.019 102.76

23. Chip King '69 Charger 16.356 55.91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir da vell tillat med 800 cid i sessongen 07?

Bilen deres har vell gått 6,19 i statene, og 6,30 på gardermoen, lover bra ;)

 

Bilen ders gikk med mettis motor i USA..

 

Jeg tipper enten Gotlands Ubbe eller Andy Robbinson som første.

Det skjer ikke på endel år her enda da det kjøres etter IHRA reglene i Europa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ders gikk med mettis motor i USA..

 

Jeg tipper enten Gotlands Ubbe eller Andy Robbinson som første.

Det skjer ikke på endel år her enda da det kjøres etter IHRA reglene i Europa....

 

Jepp, time will show ;)

Men stemmer det at det blir 800cid i PM i år? blir vell isåfall for å få mer likestilling imellom lystgassbilene, og de med kompressor? :)

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

245.27 mph er faktisk 392,4 kmt. Skyve på bra utover da gitt!

Har bedre og jevnere baner å kjøre på i USA.

Annen sak er jo at Mettis og gass nok burde vært skillt ut i forskjellige klasser for å få det rettferdig, men det betyr vel døden for gassbilen vil jeg tro.

Interessant å se hvordan turbo bilene klarer seg. Er gjesteklasse i IHRA i år så vidt jeg husker.

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glipp og glipp, er jo bare den årlige custom/performance utstillingen...og mye mennesker...80.000 i fjor...:D

 

innendørs, med div aktiviteter ut å er den største i skandinavia...

 

Vært der 12 år jeg nå... så detta er bare sånn det skal være i Påsken for meg...:disco

 

Er vel flere som skal nedover tror jeg...hinthint....

 

vi reiser 8 pers i buss og Crewcab!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår