Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Synd at det blir "funnycars" av promod bilene og!

 

Ja. Pro Mod blir nok kun for kompresor biler.

Blir nok ikke mange lystgass biler som kommer til å møte opp.

 

Chip King kjørte 5,95 i Gainesville på mandag.

Det var testing der etter at NHRA var ferdig.

Da var bilen hans IHRA legal.... :titties:

 

Tony Pontieri, Ray Commiso og John Russo kjørte med IHRA legale biler i helga.

Legger vi til 5 sek kjøringa til Josh Hernandez i fjor er det 5 IHRA biler nede på 5 sek tider.

Og en drøss med biler på 6,0 tider.

Når lystgass bilene ikke har krype under 6,1 skal det holde hardt om de kvaler inn i det hele tatt.

 

Skal bli veldig spennende å se hva Jenkins, Castellana & Halsey klarer på en 1/4 bane.

Halsey har kjørt 6,11 under testing nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Pro Mod blir nok kun for kompresor biler.

Blir nok ikke mange lystgass biler som kommer til å møte opp.

 

Chip King kjørte 5,95 i Gainesville på mandag.

Det var testing der etter at NHRA var ferdig.

Da var bilen hans IHRA legal.... :titties:

 

Tony Pontieri, Ray Commiso og John Russo kjørte med IHRA legale biler i helga.

Legger vi til 5 sek kjøringa til Josh Hernandez i fjor er det 5 IHRA biler nede på 5 sek tider.

Og en drøss med biler på 6,0 tider.

Når lystgass bilene ikke har krype under 6,1 skal det holde hardt om de kvaler inn i det hele tatt.

 

Skal bli veldig spennende å se hva Jenkins, Castellana & Halsey klarer på en 1/4 bane.

Halsey har kjørt 6,11 under testing nå.

 

Begynner å hardne til da ja! er det ikke restriksjoner i PM mot at karossene skal unnvike orginalstandardene for mye?

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å hardne til da ja! er det ikke restriksjoner i PM mot at karossene skal unnvike orginalstandardene for mye?

 

Restriksjonene går på vekt etter motortype, årsmodel etc.

En 2006 GTO med mettis motor må veie "mye" i forhold til en 55 Chevy med lystgass motor.

Karosseriene er dyktig modifisert på mange av bilene.

En 41 willy's PM ligner ikke så veldig mye på en "original" bil.

Mange av bilene er smalere også.

57 til tvillingen er i 7/8 skala. Den ser faktisk lik ut som en 57.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk denne her da

 

Ikke at jeg føler stort for bilen, men den stripa der (Moroso Motorsports Park) ligger 25min med bil unna leiligheten familien min har i Florida (North Palm Beach). Første gang jeg var på onsdags- og fredags"test 'n tune" der for 5 år siden klarte forhjulskrafserne stort sett bare å spinne, bogge av linja, kjøre dårlige tider, eller kaste girkassedeler nedover stripa... Var der sist februar '06, og de hadde bedret seg veldig, men den der er den raskeste jeg har sett kjøre der hvertfall.

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen rekker du alt dette?Her jobbes det jo med nye prosjekter nesten hver dag:) Du må være veldig effektiv av deg. Trudde det bare var 24 timer i døgnet jeg?:titties:

 

Rekke...

Tja...

Du lar vær å gjøre NOE annet enn å jobbe...

sove 4 timer i snitt, besvime forran datan...når ikke du orker mer....

For de som da tror vi ligger på latsiden...

 

Så skal denna bli klar til 1 april....

 

Bilde048.jpg

 

Denna skal jo på utstilling...å skal lakkes... RÅSA...

 

03022007056.jpg

 

Å denna, ja VENT å se....:mat

 

f10000100oe.jpg

 

Ja...å vi snakker 16 DAGER!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg føler stort for bilen, men den stripa der (Moroso Motorsports Park) ligger 25min med bil unna leiligheten familien min har i Florida (North Palm Beach). Første gang jeg var på onsdags- og fredags"test 'n tune" der for 5 år siden klarte forhjulskrafserne stort sett bare å spinne, bogge av linja, kjøre dårlige tider, eller kaste girkassedeler nedover stripa... Var der sist februar '06, og de hadde bedret seg veldig, men den der er den raskeste jeg har sett kjøre der hvertfall.

 

Såpass ja.....så du er kjentmann der nede. Sleng ut litt bilder da vel.

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

g.moen...

kjørte på r.skogen i fjor, men det funket dårlig når bremsene sluttet og fungere etter 2 svinger:hvaskjera

så nye bremser blir montert nå...:)

 

Har hatt det probl sjøl jeg.... men bare å gasse videre, holde god avstand til de forran, og bremse på gira. Ble maaaange runder sånn....:blunk:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår