Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har hatt det probl sjøl jeg.... men bare å gasse videre, holde god avstand til de forran, og bremse på gira. Ble maaaange runder sånn....:blunk:

 

jeg ga meg ikke med en gang jeg heller.. kjørte til det ikke var mer klosser igjen.

måtte bremse med brekket på vei hjem igjen.. for pedalen gikk rett i gulvet hivs jeg førsøkte og bremse...anger2 ( men selv nesten uten bremser så ble jeg ivertfall ikke forbikjørt en gang den dagen!:jackinbox: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

glipp og glipp, er jo bare den årlige custom/performance utstillingen...og mye mennesker...80.000 i fjor...:D

 

innendørs, med div aktiviteter ut å er den største i skandinavia...

 

Vært der 12 år jeg nå... så detta er bare sånn det skal være i Påsken for meg...:disco

 

Er vel flere som skal nedover tror jeg...hinthint....

 

vi reiser 8 pers i buss og Crewcab!

 

I'm in! :jackinbox:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ga meg ikke med en gang jeg heller.. kjørte til det ikke var mer klosser igjen.

måtte bremse med brekket på vei hjem igjen.. for pedalen gikk rett i gulvet hivs jeg førsøkte og bremse...anger2 ( men selv nesten uten bremser så ble jeg ivertfall ikke forbikjørt en gang den dagen!:jackinbox: )

 

Hehehehehe.

Been there, done that, (if i have to... I'll) do it again

 

:blunk:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha nye motorfester gitttttt....

Blir nok poly... på motor og kasse.

SPhønix skal ha bortimot 2 lapper....

Ca 750,- stk motorfeste....

 

Og... mod'e litt forstilling. Sådan Guldstrand mod.

Senke setefeste.

Mulig X-over på exoz.

Fixe lekasje på servo.... finne årsak først.

Og finne en løsning på bremseproblemet dah....

 

:web

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. når det spørsmålet først luftes..

 

noen som veit om det er samme bremser (caliper/skive) på de forskjellige akslingene som er levert til disse bilene?

 

er jo kommet med 10-bolt, 9-bolt med omvendte calipere, og 9-bolt med vanlig plasserte calipere.

 

lurer på å handle inn noe nytt selv, men aner ikke hva som passer.

(litt vanskelig å ta mål når man er i USA)

 

-Camarogeddon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å er det du funderer på nå sleeper....:jackinbox:

 

okay, skal prøve og forklare det på en kort måte..

 

har sjekket på 2 stk manifoiler laget av vanlig sort stål som har blitt brukt på motorer som har kjørt på 950grader eksos over 1-3 sesonger med bandasje

den ene har kun hatt bandasje på halve manifoilen mens den andre har hatt over hele..

 

det jeg har gjort er og sjekke tilstanden til manifoilene nå etter 1-3 sesonger.. og den delen av manifoilen som ikke har vært dekket til av bandasje så ut som ny enda, mens de delene som har vært dekket har begynnt og flake seg (2-3lag har detti av enkelte steder)og har sprekkt flere steder..

så det virker som tempraturen der det har vært bandasje har vært for høy til at sort stål har tålt det mens det har gått greit der det ikke har blitt bandasjert grunnet luft som kjøler.. ( disse manifoilene har vært såpass varme at jeg har kunnet telle gjengene igjenom mutteren i kollektoren..:jackinbox: )

nå har jeg laget nye manifoiler i syrefast og lurer litt på om jeg bare skal droppe bandasjen grunnet det som har skjedd på de laget av sort stål...

derfor lurer jeg litt på hva syrefast tåler av temp..

 

en annen ting jeg også har merket er at de siste 3 årene jeg har kjørt bilen min, så har jeg hatt problem med at olje har kokset seg i det bakerste lageret ( mot turbinen) på turboen.. har altid hatt bandasje tundt turbindelen på turboen..(2 forskjellige turboer) mens etter jeg overhalte turboen i sommer så ga jeg faen i bandasjen og etter det så har jeg ikke hatt noen problem med det..

 

 

noen som har no inspill på teoriene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår