Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sleeper... du har jo svarene selv....

skit i bandasjen, da slipper du jo problemene...

Med både ene å det andre!

Borte med ett lite...:magic:

tja, jeg TRUR jeg vet svarene...grinchy ( er vel VELDIG sikker på at bandasje på turbomanifoil laget at sort stål ikke er bra) men jeg vet fortsatt ikke om det blir et problem med en i syrefast.. (316)?

er det ingen her som vet hva smeltetemp\arbeidstemp på disse metalene er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... lurer på om jeg kansje trenger et nytt sneglehus eller gass sent som ekspress fra usa jeg!?( eneste som stopper meg fra mer hk...)

får se hvordan det blir natt til 1.. regner med at det går bra.. hvis ikke så blir det ivertfall gardemoen de 12-13mai! klare da?

(er ikke feil og ha en lapp hvor alt står sort på hvitt hva den greier..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... lurer på om jeg kansje trenger et nytt sneglehus eller gass sent som ekspress fra usa jeg!?( eneste som stopper meg fra mer hk...)

får se hvordan det blir natt til 1.. regner med at det går bra.. hvis ikke så blir det ivertfall gardemoen de 12-13mai! klare da?

(er ikke feil og ha en lapp hvor alt står sort på hvitt hva den greier..)

om ikke bilen er klar så kan du/dere komme å ete,grille å juge vel??:D

Detta blir jo åpent for alle...så kan jo bli endel folk å endel hårete biler...hehe....Lågendalen kommer ikke til å bli samme etter dette...:magic:

G.moen ja... snakker om endel mennesker dit ja....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om ikke bilen er klar så kan du/dere komme å ete,grille å juge vel??:D

Detta blir jo åpent for alle...så kan jo bli endel folk å endel hårete biler...hehe....Lågendalen kommer ikke til å bli samme etter dette...:magic:

G.moen ja... snakker om endel mennesker dit ja....

tja, mulig det blir en tur bort og hilse på!:blunk:

bilen skal ha vært på veien innen den tiden... kommer bare ann på om alle tingene jeg har gjort i vinter funker som de skal....

hvem andre er det snakk om skal til gardemoen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider