Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmmm.....

Har litt gammal rustmark som har begynt å formere seg her og der under lakken, og den gamle bulken i forskjermen dah....

Kanskje farlig å nevne sånn om dagen, nå som den store lakerings-årstiden er her.....

Man kan jo faktisk risikere at bilen blir tvangslånt en ukes tid som prøve-objekt for nye farger.

Så pass dere der ute!

LOL!!

:ahahahhaha: :ahahahhaha: :ahahahhaha:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.....

Har litt gammal rustmark som har begynt å formere seg her og der under lakken, og den gamle bulken i forskjermen dah....

Kanskje farlig å nevne sånn om dagen, nå som den store lakerings-årstiden er her.....

Man kan jo faktisk risikere at bilen blir tvangslånt en ukes tid som prøve-objekt for nye farger.

Så pass dere der ute!

LOL!!

Gutter..... detta tar jeg som ett hint til at denne flotte Chevellen skal få en RÅSA kullør?????

hvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiii:titties:

:D:D:D:D:D:D:D:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme erfaringen.

Rustfritt stål holder bedre på varmen å trenger ikke bandasje.

Koksing skyldes overhet olje og kan nok skyldes bandasje som gjør at turboen holder enda høyere temp.

Men turboen snurrer nok raskere opp med høyere temp.

Era

vet at rustfritt ikke gir så mye varme fra seg som sort stål... men har du prøvd og bruke bandasje på rustfritt? holder det? eller burde jeg la være og surre det på?

jeg vil jo selfølgelig ha best mulig respons på turbo.. men jeg gidde ikke og overhale turbo og manifoil hver sesong pga det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.....

Så pass dere der ute!

LOL!!

JA bare se her Ratata, jeg var på et lite besøk og ble med bb454 en liten tur på lasses.....................

Akurat som se og hør før og etter bilder

IMG_1054.jpg[/img]

rosa.jpg[/img]

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wonder:

jaddddaaaaaaaaaaaaaaaa:hellothere:

Da har jeg allerde jobbet i 3 timer....å dere sover???

:D

Venter på folk nå... så her kan skje litt, MYE...!!

Å som dere ser her under.....12 Dager igjen nå....

Ingen flere som skal ha med bil på utstillingen???

er igang om 30 min jeg... :titties: ( men med en hel arme tømmerhuggere i hue etter 0.5L whisky i går...:angry: )

men jeg fikk jaget forkjølelesen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter..... detta tar jeg som ett hint til at denne flotte Chevellen skal få en RÅSA kullør?????

hvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiii:titties:

:D:D:D:D:D:D:D:D

LOL!!!

Joda jeg bør nok snart få tenkt på få vekk marken min, og rette opp i litt detaljer...

Men blir jo litt banekjøring med den såkan jo hende det blir noen uheldige skrammer i den. Hvem vet...

Uansett, den blir IKKE svart! (eller annen mørk farge)

~Ratata~

4 doors - no waiting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaddddaaaaaaaaaaaaaaaa:hellothere:

Da har jeg allerde jobbet i 3 timer....å dere sover???

:D

Venter på folk nå... så her kan skje litt, MYE...!!

Å som dere ser her under.....12 Dager igjen nå....

Ingen flere som skal ha med bil på utstillingen???

UHHH!

I garasjen 0530 da eller?

~Ratata~

4 doors - no waiting

Lenke til kommentar
Del på andre sider