Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jadaaaa.......skjønner at det har blitt lakking i helga, du har jo tydligvis glemt den 11`te dagen og hoppa rett på den 10`ende. Må huske på at vi trenger alle dagene vi kan få nå før påske vettu:iconsm

Nå er det bare 11 dager igjen:happyhappy:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet at rustfritt ikke gir så mye varme fra seg som sort stål... men har du prøvd og bruke bandasje på rustfritt? holder det? eller burde jeg la være og surre det på?

jeg vil jo selfølgelig ha best mulig respons på turbo.. men jeg gidde ikke og overhale turbo og manifoil hver sesong pga det....

Nei har ikke prøvd bandasje på rustrfitt da blå gule børsta rustrfie rør er grise rått synes jeg da.

Har hørt at d ikke er helt bra for de rustfrie røra og bandasjeres da de ikke tåler så høy temp.

Men her må du spørre noen som vet sikkert.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streetracingbanner8crxo4.jpg Synes denne passet her.... blir spennende å se hva du dukker opp med i elmia :magic: noen smakebiter av 38 Delivery ???

38 delivery???

:D:D:D

Ligan har snakket om å bygge 38 på en... ja 1 dag....lørdag...

Med live cam å egen web annsvarlig...

Kanskje lure ned Raboc for å filme også??

bare tanke fikk oss til å glise i helgen....

mann sterkt team som bygger Race Rod på en dag?

:magic:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider