Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hei hei alle sammen.

Har tatt et valg og det er at jeg må selge bilen. Har regnet ut litt med inntekt og diverse så jeg trenger penger.

Så denne bilen selges. Bead-Lock vet alt om denne. Send PM om du eller vet om noen som er interisserte:

HG2H5984b.jpg

Åjasså.. Det var jo litt synd da... Men tror vel kanskje jeg vill gjort det samme, noen ting går faktisk forran bil og (i mine øyne) ;)

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen.

Har tatt et valg og det er at jeg må selge bilen. Har regnet ut litt med inntekt og diverse så jeg trenger penger.

Så denne bilen selges. Bead-Lock vet alt om denne. Send PM om du eller vet om noen som er interisserte:

HG2H5984b.jpg

Uffda. :confused:

Håper ikke du selger bilen pga noe kvinnfolk... (om det skulle være grunnen da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen.

HMmmm

Det var da sørgeligt....

håper noe finner ut at de vil handle da....

Lykke til!

Kona som ble VRANG å gitt deg :knock: :D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg ja...

Fra i ettermiddag er det BÅNN gass her på tomta...

Mye folk å slikt å...

Snakket om å kaste i sammen 38 Deliveryn på lør eller søn... her på tomta på utsiden av bussen...

bil med ett:magic:

hehe...

Men lakk på Camaron og klargjøring av Porschen er mest prioritert!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg ja...

Fra i ettermiddag er det BÅNN gass her på tomta...

Mye folk å slikt å...

Snakket om å kaste i sammen 38 Deliveryn på lør eller søn... her på tomta på utsiden av bussen...

bil med ett:magic:

hehe...

Men lakk på Camaron og klargjøring av Porschen er mest prioritert!

Oppe å ikke gråter, hvis det skal være råbygging av 38èn det hadde hvert gøy å hvert med på.grinchy

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider