Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Til innformasjon, så er det kommet ett PM....

Der EN person/moderator (de fleste vet antagelig hvem) truer med å stenge/slette denne tråden...

Av ymse grunner....(de vanlige)

Så Hva mener brukerene/leserene av denne tråden???

Er her kjøp /salg som dere blir støtt av???

Er her REKLAME dere blir støtt av??

Skriver vi ting folket tar skade av??

Å til opplysning.... eneste jobben jeg har tatt for noen som ikke jeg har kjent fra før min tid på BF....

Ja, jeg har lakket opp bilen til Marius....THE BOSS!

:soldiersf

SÅ heretter gutter.... ja, så får vi legge inn det DE mener er riktig....

Eller skal vi fortsette som før???

Hva er feil nå da?????????????????????

Jeg oppfordrer de andre moderatorene til å komme på banen.

Det blir slettet-stoppet tråder over en lav sko her på BF, det er fint at noen har klart å lage et forum som er populært og at det skal være noen regler, men det må vel ikke bli helt umulig å komunisere heller. Det er vel ingen av oss vanelige dødelige (inkludert Bead Lock) som tjener de store pengene på bil. Vi må jo kunne tipse hverandre om biler- motorer etc. uten at dette plager annonsørene av/på BF. Dette er vel noe som moderatorene burde tenke over, uten interesant stoff/tråder vil ikke BF eksitere uten bruker ingen annonsekroner, fatter ikke hva resten av moderatorene/eiere, tenker/ønsker å oppnå . Så hvis noen kan svare oss pådette spørsmålet er det fint:ER BF TIL FOR OSS BRUKERENE ELLER ER BRUKERNE TIL FOR BF?

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Til innformasjon, så er det kommet ett PM....

Der EN person/moderator (de fleste vet antagelig hvem) truer med å stenge/slette denne tråden...

Av ymse grunner....(de vanlige)

Så Hva mener brukerene/leserene av denne tråden???

Er her kjøp /salg som dere blir støtt av???

Er her REKLAME dere blir støtt av??

Skriver vi ting folket tar skade av??

Å til opplysning.... eneste jobben jeg har tatt for noen som ikke jeg har kjent fra før min tid på BF....

Ja, jeg har lakket opp bilen til Marius....THE BOSS!

:soldiersf

SÅ heretter gutter.... ja, så får vi legge inn det DE mener er riktig....

Eller skal vi fortsette som før???

Vi skal ikke stenge eller slette tråden deres.

Skriv hva dere vil dere. Dere snakker jo om Amcar her alikvael. Bare ikke legg kjøp&salg annonser direkte i denne tråden.

Det får ikke de andre gjøre heller. Legg heller bilen i her. Legg gjerne med et bilde :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her kjøp /salg som dere blir støtt av??? NEI

Er her REKLAME dere blir støtt av?? NEI

Skriver vi ting folket tar skade av?? ABSOLUTT IKKE!!

Men serriøst admins, NÅR blir det egen kjøp/salg tråd for AMCAR?

Siden jeg må bla igjennom tonnevis med crap (les opel, ford, osv osv) før jeg finner noe interessant i kjøp/salg tråden, så blir den rett og slett ikke benyttet! tror jeg har bladd igjennom den EN ENESTE GANG!

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her kjøp /salg som dere blir støtt av??? NEI

Er her REKLAME dere blir støtt av?? NEI

Skriver vi ting folket tar skade av?? ABSOLUTT IKKE!!

Men serriøst admins, NÅR blir det egen kjøp/salg tråd for AMCAR?

Siden jeg må bla igjennom tonnevis med crap (les opel, ford, osv osv) før jeg finner noe interessant i kjøp/salg tråden, så blir den rett og slett ikke benyttet! tror jeg har bladd igjennom den EN ENESTE GANG!

Det har seg bare sån at skal vi drive et forum så må man ha visse regler. En av dem er at man skal lage kjøp&salg annonser i Kjøp&salg delen av Bilforumet. Den finner du her, http://www.bilforumet.net/kjopsalg

Det har ikke noen med at noen blir støtt av det som står her?

I kjøp&salg ligger det kategorier for de fleste bilmerker. Det gjelder også for AMCAR biler. Det ligger også en kategori for deler av ymse slag.

Det er en stund siden kjøp&salg var trådbasert. Så jeg anbefaler at du går inn på nye kjøp&salg og kikker. Der ligger alt i kategorier så du slepper å se på opel og andre biler du ikke liker.

Legg ut annonsen i kjøp&salg og fortell gjerne folk i denne tråden at du har en eller annen Amcar til salgs og at de kan kikke på den.

Her kommer et eksempel

Har mye Camaro 2 gen deler liggende, sjekk annonsen min i kjøp&salg her

På denne måten får du også mulighet til å gi kommentarer til kun det du selger. Så slepper man å drukne i alle innlegg i en tråd. Da kan folk spørre om Camaro delene dine i annonsen din. Det er ikke så dumt.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har seg bare sån at skal vi drive et forum så må man ha visse regler. En av dem er at man skal lage kjøp&salg annonser i Kjøp&salg delen av Bilforumet. Den finner du her, http://www.bilforumet.net/kjopsalg

I kjøp&salg ligger det kategorier for de fleste bilmerker. Det gjelder også for AMCAR biler. Det ligger også en kategori for deler av ymse slag.

Det er en stund siden kjøp&salg var trådbasert. Så jeg anbefaler at du går inn på nye kjøp&salg og kikker. Der ligger alt i kategorier så du slepper å se på opel og andre biler du ikke liker.

Legg ut annonsen i kjøp&salg og fortell gjerne folk i denne tråden at du har en eller annen Amcar til salgs og at de kan kikke på den.

Her kommer et eksempel

På denne måten får du også mulighet til å gi kommentarer til kun det du selger. Så slepper man å drukne i alle innlegg i en tråd. Da kan folk spørre om Camaro delene dine i annonsen din. Det er ikke så dumt.

Takker for tips ;) er lenge siden jeg har vært inne der, så har ikke fått med meg at det har blitt forandringer! :)

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer et eksempel

Vel og bra mye av dette men sidene om deler kommer ivertfall jeg ikke til å bruke, for å finne den annonsen du referer til må søkes på camaro. Hvorfor kan ikke det lages et eget på amcar, er det vanskelig, kan være gøy og sitte å bla i annonser ikke bare søke, søkte på v8 og fikk et volvoprosjekt med v8. Nei jeg tror at hvis dere lager en egen for amcar vil det bli brukt av mange av oss.:soldiersf

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel og bra mye av dette men sidene om deler kommer ivertfall jeg ikke til å bruke, for å finne den annonsen du referer til må søkes på camaro. Hvorfor kan ikke det lages et eget på amcar, er det vanskelig, kan være gøy og sitte å bla i annonser ikke bare søke, søkte på v8 og fikk et volvoprosjekt med v8. Nei jeg tror at hvis dere lager en egen for amcar vil det bli brukt av mange av oss.:soldiersf

amen!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider