Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Noen resultater fra Bilsport Performance & Custom Motor Show 2007:

Old Race Car

Rickard Lindberg, Volvo PV 444 1953

Tommy Björk, Plymouth Superbird 1970

Tommy Björk, Dodge Hemi Charger 1968

New Race Car

Vidar Strand, BMW M3

Team Playground, Porsche 997 GTR RSR

Vidar Strand, BMW M5

Styling Car Proffs

Lukas Koos, Mazda RX7

Suzzi Jakobsson, Toyota MR2

Gatebil, Volvo XC90

USA Custom

John D´Agostino, Cadillac ”Elvis Car” 1959

Nåkab Unbeatable, Nash ”Hashty” 1948

Fredrik Book, Mercury ”Ghost” 1951

Multimedia Car Proffs

Jesper Kallström, Peugeot 406 2001

Per Edström, Hyundai Coupé 2005

Martin Arvelius, Saab 9-3 2003

People´s Choice MC

Leif Lindwall, Honda Goldwing

People´s Choice Car

Lukas Koos, Mazda RX-7

Komplett liste finnes her...

:peace:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til å ha vært en bra påske. Men over til noe helt annet.

Ingen som har no autovern/rails liggende å slenge. Vi trenger vel sånn en 1250meter, men alle monner drar:-)

Trenger ikke å spørre hva vi skal med det , eller foreslå å kjøre rundt å skru ned fra veiene i nabolaget for det har vi allerede tenkt på:-)

Vil gjerne høre hvis noen har eller vet om noen som har.

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til å ha vært en bra påske. Men over til noe helt annet.

Ingen som har no autovern/rails liggende å slenge. Vi trenger vel sånn en 1250meter, men alle monner drar:-)

Trenger ikke å spørre hva vi skal med det , eller foreslå å kjøre rundt å skru ned fra veiene i nabolaget for det har vi allerede tenkt på:-)

Vil gjerne høre hvis noen har eller vet om noen som har.

Hei du, har dere vert i kontakt med Mesta, vett at karmøy lagte street legal bane noen år tilbake og dei fekk mangen gamle atovern som var kastet men som var helt fine.

Ellers ser eg det har skjedd saker og ting mens eg har vert på ferie.

Kan bare fortelle at vi har vert på 4 forskjellige drag race stevner(var og på kvells kjøring i Vip rom:happyhappy Takk til No Problem Raceway http://www.noproblemraceway.com/dragstrip.htm

Super chevy show, stort mopar show i vegas ca 800 biler,Bullringen i vegas, Utruligt gøy og se på http://www.lvms.com/track_info/bullring/bullring_news/519137.html

Bead spennende valg av lakk, blir skøy og se bilen i live i sommer:)

Eller i speielen i Novaen:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen somhar oversikt over hva det er av street legal i år?

kunne tenkt meg og testet litt jeg.. men orker ikke og kjøre helt til trondheim for og kjøre.. I( litt dritt hvis noe knekker og jeg står i trondheim....)

Så du skal KJØRE til å fra stevnene....alacocaina

Er mye bedre å hive bilen på hengern....å slippe å bekymre seg...

:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skal KJØRE til å fra stevnene....alacocaina

Er mye bedre å hive bilen på hengern....å slippe å bekymre seg...

:D

hehe! har GATEBIL jeg vetø... laget for og kjøre på vanlig vei...hadde jeg byggd den for bare race så hadde den ikke sett ut som den gjør nå...:cab :rolleyes:

så vet du om no som ikke er i andre enden av norge...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og Lars takker for en knall tur i påska, dette var helt rått. Er vel første gangen jeg har blitt lei av å se på biler. Skal se om jeg ikke for lagt ut litt bilder fra turene på byen,

skjedde mye gøy der også.......:wonder:

Takk for at du tok oss med Torstein:thumb

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! har GATEBIL jeg vetø... laget for og kjøre på vanlig vei...hadde jeg byggd den for bare race så hadde den ikke sett ut som den gjør nå...:cab :rolleyes:

så vet du om no som ikke er i andre enden av norge...?

:flushit:

Så når du står der på gardemoen og har kjørt i stykker....

Bare en slange, eller eksosen har detti ned eller noe plastikk har revna....å det eneste du har med deg er kredittkortet....og kjørehjelmen...

JA DA blir det ikke billigt å få lånt noe for å fikse det...fra min buss...som har med NESTEN alt.....som en KANSKJE kunne trenge....

Men det gjør jo ikke noe at jeg sleper ting med meg.... for du har jo GATEBIL....som aldri går i stykker....å jeg er bare dum som har sånn gå fort bil som faktisk kan gå i stykker...:D

;)

jaja.... lærer kanskje etterhvert du å....

Kjørt mine 65 mil til mantorp jeg å NIGASSA på strippen....men du så mye hyggeligere med bilen i bussen....så en slipper å fundere på hva som kan kommme til å gå i stykker....:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider