Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Meg og Lars takker for en knall tur i påska, dette var helt rått. Er vel første gangen jeg har blitt lei av å se på biler. Skal se om jeg ikke for lagt ut litt bilder fra turene på byen,

skjedde mye gøy der også.......:wonder:

Takk for at du tok oss med Torstein:thumb

Henger meg på litt her.

Takker for hyggelig tur alle i Råsa-ligaen! Og Support'n! ;)

Man sitter litt igjen og tenker "skal jeg ha med meg bil neste år tro?", men funderer vel ikke så lenge på det, når jeg tenker på kvaliteten på en del av bilene der....

Men en hvis svart pickup burde vært nedover snart!

:afro

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bead spennende valg av lakk, blir skøy og se bilen i live i sommer:)

Eller i speielen i Novaen:roll:

koko.... blir Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang bak du.....:D

Mennnneeee.... Du er herved invitert til Vesterås sammen med meg på nattrace på bane i Vesterås....kl 1700 på lørdagen den dagen Big Meet stenger...

Har fått en liten oppgave å samle de 5-10 raskeste bilene til da....

Blir også kjøring hele søndagen!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengste tråden jeg har sett på ett bilforum :)

Mye tøfft her også..

Har lest igjennom hele tråden, startet for 6 mnd siden.. Neida.. Hehe.. :)

Velkommen....:D

Ja.... blir mye morsomt av mye hyggeligt folk!

Fikk "klage " på messa av det jeg tror er "427", hadde ødelagt fler netter med søvn innen han hadde lest gjennom alt...:D

Åsså påsto han at det fantes mye crazy mennesker her?????

har noen sett noe til det???

:thumb

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flushit:

Så når du står der på gardemoen og har kjørt i stykker....

Bare en slange, eller eksosen har detti ned eller noe plastikk har revna....å det eneste du har med deg er kredittkortet....og kjørehjelmen...

JA DA blir det ikke billigt å få lånt noe for å fikse det...fra min buss...som har med NESTEN alt.....som en KANSKJE kunne trenge....

Men det gjør jo ikke noe at jeg sleper ting med meg.... for du har jo GATEBIL....som aldri går i stykker....å jeg er bare dum som har sånn gå fort bil som faktisk kan gå i stykker...:D

;)

jaja.... lærer kanskje etterhvert du å....

Kjørt mine 65 mil til mantorp jeg å NIGASSA på strippen....men du så mye hyggeligere med bilen i bussen....så en slipper å fundere på hva som kan kommme til å gå i stykker....:D

Hissig i dag eller MÅ ikke bite hue av stakkarn vettu.

Er nok et definisjons spørsmål det med "gatebil".

Selv kjører jeg til og fra bane el dragrace, nå har ikke jeg den verste bilen og vil alderig komme til og ha det.

MEN mine tanker om dette er at ryker det ja da har du bygget det for dårlig.

MEN så kommer MEN har man så værst bil som Bead mfl eller de værste "gatebil" gutta ja da har man i MINE øyne racer bil og IKKE gatebil, en gatebil kan kjøres nettopp på gata og ikke bare til pølsebua og hjem igjen. Jeg kjører mine biler mest på bane ogaå til og fra for egen motor, og da snakker vi også om tur retur Nürburgring DET er for meg en gatebil.

Når det er sakt har jeg full forståelse at folk tar med bilene til stevner på henger når man skal teste/ta den MAX ut.

55`til Bead var for meg en gatebil Camaron ja den blir for meg en racerbil da det med 615cid med alu råder og 14:1 i komp ikke er spesielt egnet for gata.

Men det er godt vi er forsjellige.

Men hvorfor krangle om sånne fille ting vi er alle her forde vi digger bil selv om vi alle har våre favoritter og meninger.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt drag-news Bowtietwister og andre.

Det var som kjent kjøring på Santa Pod i helga og der knalla Robert Joosten til med 6,28/369 med sin ex Jim Oddy PM.

Han hadde vel 3 drag til på 6,3 tider.

Gordon Appleton var ute igjen etter havariet han hadde der i fjor høst når felgen delte seg. Han kjørte også 6,3 tider.

Fredde kjørte personbeste i sin nye funny car med 5,783.

Blir spennede å se hva de får de nye STORE N2O motorene i USA til å gå...

917 cid er stort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hissig i dag eller MÅ ikke bite hue av stakkarn vettu.

Er nok et definisjons spørsmål det med "gatebil".

Selv kjører jeg til og fra bane el dragrace, nå har ikke jeg den verste bilen og vil alderig komme til og ha det.

MEN mine tanker om dette er at ryker det ja da har du bygget det for dårlig.

Era

Leste du ikke sarkasmen????

Greia var at skal en på Race, som åsså er tur....ja DA er det både greit og praktisk å ha med huset på ryggen med ALT en skal ha...å bilen i baken....å slippe dyre haste rep for å komme seg hjem....babyhmm?

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN så kommer MEN har man så værst bil som Bead mfl eller de værste "gatebil" gutta ja da har man i MINE øyne racer bil og IKKE gatebil, en gatebil kan kjøres nettopp på gata og ikke bare til pølsebua og hjem igjen. Jeg kjører mine biler mest på bane ogaå til og fra for egen motor, og da snakker vi også om tur retur Nürburgring DET er for meg en gatebil.

55`til Bead var for meg en gatebil Camaron ja den blir for meg en racerbil da det med 615cid med alu råder og 14:1 i komp ikke er spesielt egnet for gata.

Men det er godt vi er forsjellige.

Men hvorfor krangle om sånne fille ting vi er alle her forde vi digger bil selv om vi alle har våre favoritter og meninger.

Era

Krangler ikke.... men vi diskuterer...

Å det kan rimelig lett bli 100 innlegg når du drar fram....

HVA ER EN GATEBIL?????

Å du definerer min ex55 Chevy med 522Cid 730 hk motor, som gatebil....men du vet som meg at det ble ikke kjørt MYE med den bilen heller....

Ja, vi kjørte til Vesterås... men med 5000 kr i bensinutgifter å 600 kr i Mobil-1, da det rant olje ut under toppdekslene....

Ja...hadde det vel MYE bedre da vi tok den i bussen...

Ikke sant Ratata????

Du var jo med på begge deler...

Å den diskusjonen med de alurådene???? ja den kommer til å fortsette....:D

Bensin.... ja, det vet du at jeg har NOK av....:partyon:

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen....:D

Ja.... blir mye morsomt av mye hyggeligt folk!

Fikk "klage " på messa av det jeg tror er "427", hadde ødelagt fler netter med søvn innen han hadde lest gjennom alt...:D

:thumb

Hehe ja Det er ikke kødd en gang! damndamn

Den som sier at sex er det beste som finns,har aldri hvært skikkelig dritatreng......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[

gal nei det tror jeg ikke, det sier i hvertfall stemmene i hode mitt;) såut som dere hadde en bra tur til grann landet, mange foxy damer og fete biler onfiredevi..

Når skal camaro`en startes opp da Bead ??

Bilen skal vel startes når jeg blir klar, men nå skal jeg først ha ferdig 3-4 kundebiler....:deng

så skal jeg tenke på mitt eget etterpå....:D

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider