Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Må nok lese det i en sammenheng, men vi diskuterte det og kansje noe i stilen, :løse det, finne utav det??

Vet ikke om det er riktig men....?.... :spider

Tar sjansen på å plage dere litt til, her er hele teksten og jeg skjønner det meste men det i rødt helpme

As you can see, our frame swap kit is the best way to go. Even for those who have the luxury of expertise,

time, facilities and money, this is a better way to go. When we embarked on the idea of upgrading our

suspension we looked at it from an eight-hour-day-job-just-want-the-project-done-so-we-can-drive-it

perspective. What that means is, LAZY! Why go through all the hassle? Just head to the wrecking yard,

get an S10 frame and come home. (We've spent as little as $250.00 for a complete rolling S10 frame with

steering column and brake master/booster assembly.) Then all you have to do is clean up the mounting

locations with a bit of simple trimming and start installing our kit. This can be bolted on or welded on, your

choice. After the kit is installed, you can simply bolt the body and bed down. It's that easy. If your so

inclined you can trick out the S10 frame also. Edelbrock makes IAS shocks for the S10. Energy

Suspension makes all the S10 polyurethane suspension bushings and the S10 cab bushings. Belltech

makes the anti-sway bars, springs and drop spindles. Or you can just go to your local GM dealer or auto

parts store and get replacement GM S10 parts! No looking for tubular control arms or that custom brake

rotor, while you're traveling, that has to shipped from Indiana, on Monday, because you have no idea what

the rotor originally came off of!!!

:(

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

If your so inclined you can trick out the S10 frame also.

:(

I dette tilfellet betyr det: "Om du har lyst til det, kan du også modifisere/oppgradere s10 rammen"

Altså vil han bare påpeke at det ikke er noe problem om du vil ha andre en standard deler i ramma, etter at du har montert kitet.

:)

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet betyr det: "Om du har lyst til det, kan du også modifisere/oppgradere s10 rammen"

Altså vil han bare påpeke at det ikke er noe problem om du vil ha andre en standard deler i ramma, etter at du har montert kitet.

:)

:thanks Takk for det, da løste vi den "gåten" :peace: Det er gått det er noen som forbarmer seg over vi som ikke er helt støe i amerikans sleng. :cool:

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadajada.......

Da er det bestemt......

Deres alles storkapper...... tar nye tak.... kroner skal rulle, så her er det bare å jobbe....Fikk ett tilbud man ikke kunne si nei til.....

Så da er jeg blitt fast ansatt....... :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping

Skal i tiden fremover.........jobbe med Mazda....og annet......

Men skal også fortsatt kutte i stykker alt jeg kommer over av biler.... :ratatatat

dragcar

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadajada.......

Da er det bestemt......

Deres alles storkapper...... tar nye tak.... kroner skal rulle, så her er det bare å jobbe....Fikk ett tilbud man ikke kunne si nei til.....

Men skal også fortsatt kutte i stykker alt jeg kommer over av biler.... :ratatatat

dragcar

Hey happyhappy store gratulasjoner det blir en annen hverdag en du er vant til :hello:

Å jasså kappe i alt når tar vi bakskjermane på Vega`n a? så jeg får inn hjul nok til og få feste til nymotoren som er på vei sammen.

Toppane blei satt sammen i går kveld så nå er det bare og vente på resen av delane vente vente vente hvor er de nå da....

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadajada.......

Da er det bestemt......

dragcar

Gratis med jobb, og Mazda det er vel "biler" det å..... :cocain:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, seine nattetimer og gode venner gir utslag av stor kreativitet..... :pray

Så siden vi skulle legge fyller, og bilen skal litt rundtforbi, så måtte det bli litt fandenskap.....

Å vi en latter forlenger livet.....

Jo, så da kommer vi til å leve mange år lengre enn forventet....

For det er lenge siden vi har flira og ledd så mye.... :crazysant

Takker igjen alle hjelpere... Luzifer, BB454 og Slegga..... kiddie

rosabmw3eg.jpg

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hva noen av oss tenker å følge litt tettere til sommeren.... :pray

Masse gode bilder og hyggelig lesning... her gutter og jenter..... happyhappy

http://www.birkacup.com/modules.php?set_albumName=album23&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php

aneglsmili

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo,må bare si at du virkelig kan sakene dine :)

kjøpte meg en Mustang GT 67mod her for fire år siden som jeg skal begynne å restaurere og bygge om og modifiseres litt.vet du om hvor jeg burde se etter diverse utstyr og deler.

Barndomsdrømmen min er en Villys Cupe 41mod,har du noen bilder eller data av en slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider