Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Snakket med 350Bowtie i dag... Han var på signingsferd med nybilen sin... Han som hadde sølv 701/2 Camaron med SB til 100 lapper, som Polo20VT kjørte i fra...hehe

Handla seg en sein 70 Cheva Pick-up med borra 454 LS7 bunn.

Men er montert Ovalport topper på den nå...

Hyggelig bil... 2 hjulstrekk selv om den er skamhøy og med 31 toms dekk:nono:

Endelig har venta lenge på den dagen her, gleder meg te å se hvordan den går:race

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hva skjer 16? hvilke 16? juni? juli? August?

Jeg har defekte støtdempere bak de er sykkel pumper og fjærene så myke at de bunner når motoren tar i etter at jeg flytta 90kg fra forakselen til bakakselen.

Ikke så rart bilen er litt vanskelig og kjøre.

Tannstanga er bytta og div forstilling sortert ut men nye coilivers er dyyyyyrt å jeg har dårlig med kr... men men skal prøve og finne en løsning.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer 16? hvilke 16? juni? juli? August?

Jeg har defekte støtdempere bak de er sykkel pumper og fjærene så myke at de bunner når motoren tar i etter at jeg flytta 90kg fra forakselen til bakakselen.

Ikke så rart bilen er litt vanskelig og kjøre.

Tannstanga er bytta og div forstilling sortert ut men nye coilivers er dyyyyyrt å jeg har dårlig med kr... men men skal prøve og finne en løsning.

Era

Høres bra ut, da regner jeg med at du stiller også. Får vel bare starte et par billengder bak deg jeg da. Vi kan ikke ta noen sjanser med Power Out Of Controll vettu;)

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut, da regner jeg med at du stiller også. Får vel bare starte et par billengder bak deg jeg da. Vi kan ikke ta noen sjanser med Power Out Of Controll vettu;)

hm... skal ikke du kjøre i fra da? da må du starte foran så du slipper og kjøre forbi den....er mye tryggere når du ligger foran hele tiden..:popcorn :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan opplyse folket om at rustad camping i valle er syengt i år, på grunn av renovering.

MEN det er råd å campe med vogner, bobiler, telt og busser nede ved stripa. Og det er jo der det skjer ikke sant :)

Har selv bod ved stripa de siste 4 åra i valle, så det er ingen problem.

http://www.thundervalle.com

Litt dårlig info på den siden men men.....

Var litt uheldige med været i fjord men det har altid vært strålendes vær de andre åra så vi håper på go vær dette året og.

Bare å gi gass å stille opp i Valle 1.-3.juni.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider