Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hører Bead har vært i en liten smell i natt med en drosje som ble kjørt a en pakkis! ^^ Tenker jeg det blei diskusjoner! Så nå må vel Bead rette bilen sin litt tenker jeg !?

Åssen klarer du det Bead? Er kanskje du som skal kalles hastverk tenker jeg! :uhhmmwhat?:

Alt står vist bra til med Bead å bilen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hører Bead har vært i en liten smell i natt med en drosje som ble kjørt a en pakkis! ^^ Tenker jeg det blei diskusjoner! Så nå må vel Bead rette bilen sin litt tenker jeg !?

Åssen klarer du det Bead? Er kanskje du som skal kalles hastverk tenker jeg! :uhhmmwhat?:

Alt står vist bra til med Bead å bilen !

Kjenner jeg han rett beli ikke d billig for han drosje sjaføren hehehe.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte jo diger Chevy Pickup, så den fikk bare litt skrammer på kromfangeren og litt slak buk på skjerm...

men det var de utstikkenede hjulboltene på forhjulet som gjorde undeverker på Mersa.....:D

Hehe.. Kanskje du får jobben med og rette den opp og :drunk:

Kommer bilder a mersa?

- Volvo 240 GLE (turbo prosjekt)

(-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni!

lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte jo diger Chevy Pickup, så den fikk bare litt skrammer på kromfangeren og litt slak buk på skjerm...

men det var de utstikkenede hjulboltene på forhjulet som gjorde undeverker på Mersa.....:D

LOL!

Lange nok hjulbolter da, gitt.... :drunk:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider