Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Du Bam! Du får nå stikke bortom Comp depoet å sjekke at det går rett for seg for A/A 6195. HAtt den fulle hyre med å lære opp ny mekanikker, byttet clutch bryter og forskjellige justeringer nå før gjengen drar på Mantorp.

Jeg blir nok ikke med men du får nå hilse på likevel!

Bowietwister: Når du er inne på teamet; har du (eller andre) en link til en webside som forklarer hvordan slike gearkasser som det dere kjører med faktisk fungerer? Jeg har søkt litt rundt uten å finne ut veldig mye, og er stadig nysgjerrig :-)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du Bam! Du får nå stikke bortom Comp depoet å sjekke at det går rett for seg for A/A 6195. HAtt den fulle hyre med å lære opp ny mekanikker, byttet clutch bryter og forskjellige justeringer nå før gjengen drar på Mantorp.

Jeg blir nok ikke med men du får nå hilse på likevel!

Synd du ikke kommer nedover.

Skulle tatt noen øl og juge litt på kvelden der nede.

Kan jo ta det til neste år.

Får ta en tur innom i depoet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan se ut til at vi skiter i hele mantorpturen....

Skal få unna litt her å få klar Camaron isteden....

Så kan det vel heller se ut til at en titter noe på Bilsport Actionmeet på mantorp helgen etter...babyhmm?

Det var jo synd.

Ville jo heller vært på Veidec enn Bilsport Actionmeet men sånn er vel det. alacocaina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.lencoracing.com/

Skulle være litt å fordype seg i.

sjekk også ut: roadsters.com

Fin link side. Lit uoversiktelig men finnes mye under "Speed equipment directory"

Takker! (merkelig at jeg ikke klarte å finne lencoracing sjøl :/)

Ellers har jeg vært på Street Legal i Lier i dag, forholdsvis lite biler dessverre. Arrangementet var også langt fra slik jeg har vært vant til det fra Trøndelag hvor 'alt går på skinner', men en gang må jo være den første for disse folkene også :-)

Var noen trøndere nedover; Om noen av dere der oppe kjenner Kjell F (i den nå svarte nova-stasjonsvogA) kan dere jo spørre ham hva som skjer når man går av gassen lenge før mål fordi man tror man har slått UT en Civic-gnager i elimineringa ;)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer seg 3 sek på 1/8

Testkjøring på MECA i Malmø i dag.

Mikael Lindahl 60' 1,005, 1/8 4.014/290.86 km/h

Det raskeste med en doorslammer i Europa til nå

Ligger an til en spennende runde på Mantorp. Regner med det kommer litt bedre tider enn på Alastaro.

Nei vi får vel satse på neste år. Sikker mer å ljuge om da!. Skulle hvist komme en svenske å se på Camaroen når de var på mantorp så vi får se hva som skjer.

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke...

Men tipper jeg blir hjemme, så riser vi på bilsport Action Meet helgen etter isteden....:jackinbox:

Hei!

Var det du som kjørte forbi meg på E6 mot Ryen igår??

Sorry for OT.

Crime is Not my Style!

- Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt.

x Mercedes 230E W124

X Bmw E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider