Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Takker for interessen...:D

Vi leggern på minne...

Men skal for envær pris unngå flere 10bolt aksler i mitt liv...

Vi har sporet av en 9 tommer nå...

Så det er første prioritet..:thumb

Ikke noe problem med å plage en 10-bolter sålenge man ikke har spes godt feste ;)

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E står for elektrik dvs. at den må ha en styrings hjerne.

Det har jeg fått med meg, men har en formening om at det er ECM til motor som styrer kassa. Dog ikke fått det bekreftet noen vei.

TCI har også en men til nesten halve prisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg fått med meg, men har en formening om at det er ECM til motor som styrer kassa. Dog ikke fått det bekreftet noen vei.

TCI har også en men til nesten halve prisen :)

Hadde en van med en slik kasse. den hadde diesel motor, og hadde derfor en løs hjerne som styrte bare kassa tror jeg. Den fikk impulser fra div sensorer og speed sensor. Derfor så tror jeg at det er en egen hjerne til kassa men hvordan dette er til bensin, ja.....men sjekk litt rund på denne siden , den har også forum mulig noe der http://www.700r4l60e.com/

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en van med en slik kasse. den hadde diesel motor, og hadde derfor en løs hjerne som styrte bare kassa tror jeg. Den fikk impulser fra div sensorer og speed sensor. Derfor så tror jeg at det er en egen hjerne til kassa men hvordan dette er til bensin, ja.....men sjekk litt rund på denne siden , den har også forum mulig noe der http://www.700r4l60e.com/

Takk for link Cabben!

Litt forundret over at jeg ikke har funnet et DIY prosjekt som det finnes til motorstyring (MegaSquirt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider