Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jo....

Har blitt en skitur....

Måka snø av hustaket til hu mor, sammen med BB454......

Rydda og kasta ut de største hybelkaninene..... fucku

Å prosjektert litt BMW framskjerm bredding....

Det skal startes på i morgen....

Å fått Pål til å fikse Løftebordet på Rettejiigen....

Fikk også lakket litt Poppanleggsdeler til han Johnny....

Nå i kveld skal det lakkes Skibox....folk er fine på det.... chicken

Når de har byttet bil, må jo boxen ha samme farge.... hvis ikke kan de ikke vise seg på fjellet..... sombrero

Litt hyggelig at de kjører helt fra storbyen Oslo med Boxene sine.....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med motorfester på chevy smallblock V8? Er festene like på alle chevy smallblockene? Eller er det forskjellige fester på 305, 350, XXX osv? Skiller de også i årstall? Ganerasjon 1, 2, 3?

Grunnen til at jeg lurer på dette er fordi jeg skal få tak i en V8 som er lik edelbrock 350 slik at jeg kan bruke en gammel haug av en V8er til å tilpasse motoren i korden. Slipper å ripe opp all krommen.

Mvh Jim Øktner

Du kan si det slik at alle innfestingene på SB og BB opp til ca 90 tallet så er innfestningspunktene på samme plass, men det finnes 2-3 forskjellige innfestninger (les Bredder) på "hu" delen som sitter i blokka, og "hann" delen som sitter på ramma....

Men det som er det geniale er at når du har kjøpt 2 motorfester til motoren, så er det bare å senke motoren ned på de festene som du har laget....( en ende opp med hull i kjøreretningen) :driving

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1993 rx7 chevy v8 350 5.7 batmobile...

had a lot of interest but no one has backed up the talking with cash...here is the spec below...

scammers dont bother am bored of your emails...bore someone else or get a job muppets...

1993 rx7,c-west side skirts and rear bumper,re-animiya front bumper,car is in good condition,...fitted with a newly refurbished,chevrolet small block 5.7 litre,all new bearings,rings,pistons,327 hi-po heads for higher compresion,comp cam 264,offenhauser 360 intake manifold,brand new holley 750cfm with vacumn secondaries carb,moroso competition ht leads,14"kxn x stream air filter,headman performance headers,mickey thompson alimnuim rocker covers...the transmision is a th350 3 speed auto,which also has been competely refubished and rebuilt,BUT with a manual valve body,which is superb for really really fast gear changes...brand new propshaft,mounted to a custom fabricated rear cradle,housing a bmw 750 v12 lsd diff with 3.15 ratio,brand new custom uprated driveshafts...dics all round with brand new 18" enkei gt wheels in black,tein coil over suspension,trust exhaust system,brand new custom radiator and twin fans,hi torque starter motor,aliminuim lightweight race pulleys,power steering,autometer monster 5" tacho,and autometer,water temp,oil temp,oil pressure guages,trana temp, b+m pro ratchet shifter...rear cage,battery in the boot...custom one of bonnet,full interior,new rool cage padding in blue,etc etc there is probably a few things i have missed...

rx7v84bb.png

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider