Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Første 3,7 & 200 MPH på 1/8!!

 

Jason Scruggs i kvalifiseringen: 3,809 / 200,86 på Rockingham i dag... :yodude:

 

Deretter kjørte han

1.ste elimineringsrunde: 3.756 / 203.12

2.dre elimineringsrunde: 3.736 / 205.13

3.dje elimineringsrunde: 3.703 / 205.22

 

I finalen tapte han for Josh Hernandez.

Josh kjørte 3,786 / 197,80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Første 3,7 & 200 MPH på 1/8!!

 

Jason Scruggs i kvalifiseringen: 3,809 / 200,86 på Rockingham i dag... :yodude:

 

Deretter kjørte han

1.ste elimineringsrunde: 3.756 / 203.12

2.dre elimineringsrunde: 3.736 / 205.13

3.dje elimineringsrunde: 3.703 / 205.22

 

I finalen tapte han for Josh Hernandez.

Josh kjørte 3,786 / 197,80

 

En kan jo fundere litt...

 

Når kommer det en annen klasse som IKKE det er Metanol funny motorer i med biler som ligner på biler igjen...

 

Egentlig lei hele Pro Mod greiene, da det er HELT UMULIG for normale mennesker å delta...med normale penger...

Nei... likte det bedre for 5-7 år siden...da var det mere morro enn bisniss, nå er det bare STORE penger...:drunk:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det æ Bead at æ bare tar å pakke hele 67 Chevelle hgv karossen på en henger å så sende æ nedover te dæ så får du fikse heile greia! Selvfølgelig te e svært gunstig pris :-)

Platearbeide kan æ ikke no med!!

 

Ska sikkert ha no parts fra USA du! kan æ sikkert ordne med no svært fordelaktig frakt på:))

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Per har solg impala`n

Han vil kjøre pro mod neste år, blir nytt team, ny lastebil og ny race bil.

Veldigt raklig kar,kjipt vi ikke fikk mer tid til drøs, da vi måtte nå ferja.

 

Hengeren er 8,30 lang totalt, innvendigt er den 7,30 lang og 2,20bred innv mål og 2,10 tak høyde.

 

SL730196.jpg

 

Kommer mer bilder løpet av vinteren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det æ Bead at æ bare tar å pakke hele 67 Chevelle hgv karossen på en henger å så sende æ nedover te dæ så får du fikse heile greia! Selvfølgelig te e svært gunstig pris :-)

Platearbeide kan æ ikke no med!!

 

Ska sikkert ha no parts fra USA du! kan æ sikkert ordne med no svært fordelaktig frakt på:))

 

Hmm...

 

Menne... har du noen ekstra deler??

Har en kompis her nede som har en cab, en 2d ht,og ett stv prosjekt...Men da i 66 modell..

Momla noe om baksete greier...

 

Bilder av galskapen din ønskes....:tannløs:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Per har solg impala`n

Han vil kjøre pro mod neste år, blir nytt team, ny lastebil og ny race bil.

Veldigt raklig kar,kjipt vi ikke fikk mer tid til drøs, da vi måtte nå ferja.

 

Hengeren er 8,30 lang totalt, innvendigt er den 7,30 lang og 2,20bred innv mål og 2,10 tak høyde.

 

SL730196.jpg

 

Kommer mer bilder løpet av vinteren:)

 

Gratulerer..

Noe sier meg at jeg har lyst på slikt utsyn i min buss...

 

Pris? :D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan jo fundere litt...

 

Når kommer det en annen klasse som IKKE det er Metanol funny motorer i med biler som ligner på biler igjen...

 

Egentlig lei hele Pro Mod greiene, da det er HELT UMULIG for normale mennesker å delta...med normale penger...

Nei... likte det bedre for 5-7 år siden...da var det mere morro enn bisniss, nå er det bare STORE penger...:drunk:

 

Vi dødlige uten tilgang til mye penger har ikke noe å stille opp med i en Pro klasse.

Det har vi vel egentlig aldri hatt heller.

 

Kan jo eventuelt kjøre TD eller Competition men det koster det og.

Greit å sitte på tribunen å se galskapen da.

 

Pro Extreme kan kjøre med skruepresse og nitrometan...

 

http://www.adrl.us/index.php/main/insidepage/rules/#extreme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gikk Impala'n hen? Sverige?

 

Har sett han sammen med Dan Larsen, har vel hjulpet til som mekaniker der.

Det blir vel kompresor motor på han. :pimp

 

Vet du hva slags bil han skal kjøre til neste år?

 

Trur den gikk til Sverige, blir lystgass motor 740 cui. det va den type motor han kunne best.

 

Vurderete flere biler chevy 57 eller camaro 68.

 

Blir skøy og se va han ender opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår