Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Godt å høre, vi ble enig om å donere den bort til deg :) hehe, du kledde den så bra. Bilder og linker er videresendt allerede, blir spennende å se på tilbakemeldinge og responsen på forskjermene. Vi sees i morra, får svare på en drøss med mail og svelge noe brødblingser før det er bingen og tildlig opp å krangle med de "trangsynte" om godkjenningen i morra! bambam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jo mere jeg ser på bildene jo kulere blir den....

Men skal den importeres fra England med V8, 350 cid, så vil det koste sjorta å få betalt avgiftene på den bilen.....

Men alle på Mazda,n syntes det var tøft bygge....

Skulle hatt MASSE penger..... anger2

Lotto??? :magic

Svintung 350 i den bilen uff nei i med LS1 og T56 det funker osm fy.

Hvis noen har en sån RX7 regga i Norge før 96 med rasa motor så ring meg kunne godt tenke meg og lage LS1 v8 RX7 de fine kjøreegenskapene med masse motor herlig sier nå jeg.

Kom forresten deler i dag Z-06 insug og div småplukk men fortsatt ingnen stempel hmmmmm begynner og haste seriøst detta.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmrmf.....

Er ikke alle som vil ha rørepinne og 3 pedaler......

Å den diskusjonen har vi hatt før..... anger2

:win

Men vi er jo enige at vi er uenige....på det punktet der... hellothere

He he.

Velger rørepinne i leketøyet jeg oxo.

Og jeg har jo overtatt den rørepinnen som du ikke ville ha icon12.gif

:D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå vil jo luzifer bytte ut tomatgiret med Rørepinne igjen..... :shake

Fysj.....

På Fuggærn? Må si det hadde gjordt seg med ønskepinne på den ja :) Auto er jo fint til cruisere da... :op

Når vi først er inne på manuell... Det er ikke noen som vet sånn ca hva en 4trinns til mach1 351 er verd nå om dagen? :wonder

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har peil på hva du driver med Bead-lock! er like kult og slenge innom her vær dag for å sjekke om det er noe nytt :)

forresten, skal SS bmwen fortsatt være grønn?

mvh

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider