Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

i morra reiser jeg og ser på ny båt :D gjorde vist 68knop med 150hk og det var litt for liten motor og propell for og få skikkeligt løft og fart i den men jeg har jo en 200+ jeg skal bruke på den så får se om det blir litt mer løft og fart i den da.. er egentli en hydrolift sportcat 22 som er korta inn til 19fot og vindskjermen er ganske ombygd men ifølge han som har bygd den så er den bygd for og tåle JULING i høy fart for han var lei av de "dritt båtene" som sprakk hele tiden hvis man hadde flat pedal i litt god sjø og han kunne garrangtere atte den holdt kjøringa mi (trur det ikke før jeg ser det)

hvis den er sprekkfri så blir det handel..

DSC00234.jpg

DSC00240.jpg

Bilde000.jpg

th_MOV00347.jpg

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et brev fra biltilsynet her om dagen,de vil ha en kontroll av corvetten min. Er detta vanlig praksis eller er dem ute etter noe?

hm...

Detta viker som terror...

Men er vel bare å stille opp...

Detta er vel en slik berømt etterkontorll... for du har kanskje vært på EU i sommer?:hide

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen nye bilder på goforumet?

Det er en lærerik å intressant tråd :) Gleder meg til å se videre bearbeiding!

Takker

Det blei NOE seit igår, da vi hadde samlingsmøte i Lokalene på Herre der Audin står...

Larsen og Chrisdude er der allerede, og jeg og slegga skal inn der, så, det ble litt sånn praktiske som skulle avgjøres...

Så nå blir det snart nye tider...

Vi snakker nye stunt med live web Cam, med Waffels og HELE opplegget...:happyhappy: :happyhappy: :happyhappy:

Gled dere...!

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heemm, Luzifer vet vel hvordan en slik etterkontroll fungerer... ;) Siste kontrollen det svarte monsteret var på... Er det noe nytt i saken?? Er ikke han å jobber der AMCAR har basen sin? Burde jo stille opp på døra dems å fått liv i den saken!

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heemm, Luzifer vet vel hvordan en slik etterkontroll fungerer... ;) Siste kontrollen det svarte monsteret var på... Er det noe nytt i saken?? Er ikke han å jobber der AMCAR har basen sin? Burde jo stille opp på døra dems å fått liv i den saken!

den saken tar faen meg tid gitt..men luzifer var hjemme i går, men dro vel til sandvika.. :)så tror han er der

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som vet litt om detta også....:hide

De trangsynte har kjørt seg helt fast... vi snakker ikke hakk i plata.. men hull med mothake...:jail

Så det eneste de på Amcar sier... detta skal ordne seg, men TTT... de skal jo anlegge sak med advokater og slik...på 20-30 saker...

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm...

Detta viker som terror...

Men er vel bare å stille opp...

Detta er vel en slik berømt etterkontorll... for du har kanskje vært på EU i sommer?:hide

Hmmm...hadde EU for et år sia,trudde kansje det er litt seint for etterkontroll nå,hvis dem skal sjekke om værkstedet har gjort jobben sin....

Den som sier at sex er det beste som finns,har aldri hvært skikkelig dritatreng......

Lenke til kommentar
Del på andre sider